Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
Staat je logo wel op je schijf en niet ergens op het internet?
bloemen64 wrote:
Ik gebruik geen ondertekenen in webmail maar algemeen gebruik is dat er alleen tekst gebruikt kan worden. Ook maar 1 lettertype. Alle andere opties plaatjes, fonts endergelijke zijn afhankelijk van de email provider.
Zakelijke email versturen klinkt wel een beetje vreemd in mijn oren.
Dat doe je via Outlook of ander email programma. Daar zullen wel mogelijkheden zijn om logo's aan een email te plakken.
Jeannet1 wrote:bloemen64 wrote:Wegens problemen met Outlook wil ik juist naar webmail.
Ik gebruik geen ondertekenen in webmail maar algemeen gebruik is dat er alleen tekst gebruikt kan worden. Ook maar 1 lettertype. Alle andere opties plaatjes, fonts endergelijke zijn afhankelijk van de email provider.
Zakelijke email versturen klinkt wel een beetje vreemd in mijn oren.
Dat doe je via Outlook of ander email programma. Daar zullen wel mogelijkheden zijn om logo's aan een email te plakken.
Inmiddels gelukt!
Dank voor het meedenken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.