1
Vraag
2
Reacties
Jeannet1

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handtekening met afbeelding onder e-mail instellen

Goedemorgen,
Vraag zal vast eerder gesteld zijn maar ik kan hem niet vinden.
Ik wil graag onder elke mail mijn handtekening incl. logo toevoegen. Bij handtekeningen beheren lukt het mij om de tekst te wijzigen incl. logo toe te voegen maar na opslaan is het logo weer weg. Ik heb het in JPEG en PNG bestand geprobeerd maar beide hetzelfde.
Wie kan mij helpen, kan het uberhaupt wel om met ogo een handtekening te bewaren? zo ja hoe ?
Dank voor jullie hulp.
Groetjes Jeannet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Even voor je gegoogled (kun je ook vast zelf)

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=handtekening+ziggo+webmail&gws_rd=ssl

https://mail.ziggo.nl/appsuite/help/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.email.send.signatures.html


U kan bestaande ondertekeningen als volgt beheren:

  • Klik op het Systeemmenu pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op het Instellingen uit het menu.
  • Selecteer het E-mail item in de zijbalk. Klik op Ondertekeningen.
  • Gebruik de volgende methoden:

  • Om een ondertekening te bewerken klikt u op Bewerken naast de ondertekening.
  • Om een ondertekening in te stellen als standaard bij het opstellen van een nieuw bericht, selecteer een ondertekening in Standaard ondertekening voor nieuwe berichten.
  • Om een ondertekening in te stellen als standaard bij het reageren op of doorsturen van een bericht, selecteer een ondertekening in Standaard ondertekening bij reageren of doorsturen.
  • Om een ondertekening te verwijderen klikt u op het Verwijderen pictogram naast de ondertekening.
Een ondertekening toevoegen aan de e-mailtekst op de Samenstellen pagina gaat als volgt:

  • Klik op Ondertekeningen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Gaat dit over webmail of een programma/app? Naam en versie graag.
Jeannet1
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit gaat over de webmail van Ziggo
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Even voor je gegoogled (kun je ook vast zelf)

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=handtekening+ziggo+webmail&gws_rd=ssl

https://mail.ziggo.nl/appsuite/help/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.email.send.signatures.html


U kan bestaande ondertekeningen als volgt beheren:

  • Klik op het Systeemmenu pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op het Instellingen uit het menu.
  • Selecteer het E-mail item in de zijbalk. Klik op Ondertekeningen.
  • Gebruik de volgende methoden:

  • Om een ondertekening te bewerken klikt u op Bewerken naast de ondertekening.
  • Om een ondertekening in te stellen als standaard bij het opstellen van een nieuw bericht, selecteer een ondertekening in Standaard ondertekening voor nieuwe berichten.
  • Om een ondertekening in te stellen als standaard bij het reageren op of doorsturen van een bericht, selecteer een ondertekening in Standaard ondertekening bij reageren of doorsturen.
  • Om een ondertekening te verwijderen klikt u op het Verwijderen pictogram naast de ondertekening.
Een ondertekening toevoegen aan de e-mailtekst op de Samenstellen pagina gaat als volgt:

  • Klik op Ondertekeningen.
Jeannet1
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steefb,

Dank..
ik had deze stappen inderdaad allemaal allemaal doorlopen en helaas slaat hij de afbeelding niet op, tekst wel maar omdat het om zakelijke mail gaat wil ik ons logo erbij hebben.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Staat je logo wel op je schijf en niet ergens op het internet?
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes
Ik gebruik geen ondertekenen in webmail maar algemeen gebruik is dat er alleen tekst gebruikt kan worden. Ook maar 1 lettertype. Alle andere opties plaatjes, fonts endergelijke zijn afhankelijk van de email provider.

Zakelijke email versturen klinkt wel een beetje vreemd in mijn oren.
Dat doe je via Outlook of ander email programma. Daar zullen wel mogelijkheden zijn om logo's aan een email te plakken.
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes
Heb het geprobeerd en je kunt een plaatje toevoegen.
plaatje wordt inderdaad niet verstuurd. Lijkt me een foutje in de webmail. Bij mij wordt er niets van de ondertekening verstuurd. Ook geen tekst.
Jeannet1
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:
Staat je logo wel op je schijf en niet ergens op het internet?

Inmiddels gelukt !! Zelfs mobiel alles zichtbaar.
Dank voor het meedenken?
Jeannet1
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bloemen64 wrote:
Ik gebruik geen ondertekenen in webmail maar algemeen gebruik is dat er alleen tekst gebruikt kan worden. Ook maar 1 lettertype. Alle andere opties plaatjes, fonts endergelijke zijn afhankelijk van de email provider.

Zakelijke email versturen klinkt wel een beetje vreemd in mijn oren.
Dat doe je via Outlook of ander email programma. Daar zullen wel mogelijkheden zijn om logo's aan een email te plakken.

Wegens problemen met Outlook wil ik juist naar webmail.
Inmiddels gelukt!
Dank voor het meedenken?
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes
Jeannet1 wrote:

bloemen64 wrote:
Ik gebruik geen ondertekenen in webmail maar algemeen gebruik is dat er alleen tekst gebruikt kan worden. Ook maar 1 lettertype. Alle andere opties plaatjes, fonts endergelijke zijn afhankelijk van de email provider.

Zakelijke email versturen klinkt wel een beetje vreemd in mijn oren.
Dat doe je via Outlook of ander email programma. Daar zullen wel mogelijkheden zijn om logo's aan een email te plakken.
Wegens problemen met Outlook wil ik juist naar webmail.
Inmiddels gelukt!
Dank voor het meedenken?

In een tweede poging is het bij mij ook gelukt. Eerste poging was gedaan met de handtekening die niet als standaard ingesteld stond.
Nogmaals de ondertekening gedaan maar dan bij de standaard instelling. Tekst en een plaatje. Na opslaan op edit geklikt en het plaatje is dan niet zichtbaar. Alleen zwart blokje.
Bij versturen is het plaatje wel zichtbaar bij ontvanger.
In de folder "verstuurd" ook geen plaatje te zien.

Dit geeft mij de indruk dat webmail wel werkt maar een aantal foutjes heeft.

Indien jij wel plaatjes ziet in webmail dan hoor ik graag hoe je dat gedaan hebt.
Alleen html formaat gebruiken lijkt niet genoeg.
Jeannet1
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde gedaan als jij, als standaard ingesteld, in eerste instantie miste ik steeds het logo, deze ipv nog in JPEG gezet , toen zag ik m nog niet maar later na opnieuw inloggen stond het logo er 3x in..
Opnieuw aangepast en met een test verstuurd. Eerst op mobiel niks zichtbaar van het logo maar naderhand wel.
(Hoop dat het straks als ik echt wat verstuur nog zo is..haha)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic