Probleem: Af en toe valt internet nog weg. -Ziggo monteur is langs geweest om signaal te meten dit was volgens hem OK
-Heb een andere connect opgestuurd gekregen en de kabel tussen modem en aansluitpunt vervangen.
-heb TP-Link Deco S4 Multiroom wifi 3-Pack aangeschaft voor betere WIFI
- Dus MODEM/ROUTER hoeft alleen internet door te geven!!
Graag jullie advies
09/01/2021 08:09:13 notice NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 23:02:11 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 22:17:43 notice NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 22:06:55 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 22:05:55 notice NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:23 Fout Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 18:10:49 Let op! Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2021 21:11:26 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/01/2021 15:21:55 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/01/2021 20:30:0 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/01/2021 14:44:13 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
15/01/2021 12:14:30 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
Hoi @skippy49,
Inmiddels zijn we enkele dagen verder en ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat momenteel. Heb je nog telefonisch contact gehad met de monteur afgelopen vrijdag? En hoe is je verbinding geweest de afgelopen dagen? We horen het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.