1
Vraag
2
Reageer en help mee
skippy49

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, heb nog steeds problemen met mijn conect modem.

Probleem: Af en toe valt internet nog weg.  -Ziggo monteur is langs geweest om signaal te meten dit was volgens hem OK

-Heb een andere connect opgestuurd gekregen en de kabel tussen modem en aansluitpunt vervangen.

-heb TP-Link Deco S4 Multiroom wifi 3-Pack aangeschaft voor betere WIFI 

- Dus MODEM/ROUTER hoeft alleen internet door te geven!! 

Graag jullie advies

 

09/01/2021 08:09:13    notice    NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

08/01/2021 23:02:11    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

08/01/2021 22:17:43    notice    NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

08/01/2021 22:06:55    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

08/01/2021 22:05:55    notice    NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

01/01/1970 00:01:23    Fout    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

08/01/2021 18:10:49    Let op!    Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2021 21:11:26    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

05/01/2021 15:21:55    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

04/01/2021 20:30:0    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

04/01/2021 14:44:13    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

21 Reacties 21
skippy49
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

15/01/2021 12:14:30

critical

No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:ff:7b:3b;CMTS-MAC=28:52:61:f0:0f:9b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @skippy49,

Inmiddels zijn we enkele dagen verder en ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat momenteel. Heb je nog telefonisch contact gehad met de monteur afgelopen vrijdag? En hoe is je verbinding geweest de afgelopen dagen? We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic