1
Vraag
2
Reacties
HenkLicht

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Ziggo mijn IPv6 uitzetten aub

hallo ziggo kunt U mijn IPv6 uitzetten ? en ga ik naar IPv4  zo dat ik weer kan port forwarden zo als vroeger

bij ( de andere grote aanbieder  🙂    ). alvast dank. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 263Oplossingen
  • 1879Likes

@HenkLicht

 

Ik zie dat je modem ondertussen herstart is en dat je IPv4 en IPv6 actief hebt op het modem.

 

Kunnen we verder nog iets voor je doen?

Bekijk in context

HenkLicht
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo  Rob,  Opgelost ik zie mijn port forward in beeld  hartstikke bedankt voor hulp,

goed gewerkt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Als de pagina 'Port forwarding' op dit moment niet zichtbaar is onder Geavanceerde instellingen, Beveiliging, dan moet Dual-Stack Lite worden omgezet naar Full Dual-Stack. Dit kan een moderator voor je regelen. IPv6 wordt niet meer uitgeschakeld.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

vermoedelijk maak je gebruik van ds-lite een moderator kan dit omzetten naar full dual stack zodat je een uniek ipv4/6 adres heb en dus port forwarding kan gebruiken

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 263Oplossingen
  • 1879Likes

Hey @HenkLicht

 

Ik heb een verzoek gedaan om IPv4 aan je account toe te voegen, dit duurt ongeveer 24 uur waarna ik het modem een reprovision op afstand moet geven. Ik zal morgen checken of dat gedaan is en het modem een herstart geven, is dan offline voor 10 minuten, waarna IPv4 actief is.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 263Oplossingen
  • 1879Likes

@HenkLicht

 

Ik zie dat je modem ondertussen herstart is en dat je IPv4 en IPv6 actief hebt op het modem.

 

Kunnen we verder nog iets voor je doen?

HenkLicht
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo  Rob,  Opgelost ik zie mijn port forward in beeld  hartstikke bedankt voor hulp,

goed gewerkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic