hallo ziggo kunt U mijn IPv6 uitzetten ? en ga ik naar IPv4 zo dat ik weer kan port forwarden zo als vroeger
bij ( de andere grote aanbieder 🙂 ). alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie dat je modem ondertussen herstart is en dat je IPv4 en IPv6 actief hebt op het modem.
Kunnen we verder nog iets voor je doen?
Hallo Rob, Opgelost ik zie mijn port forward in beeld hartstikke bedankt voor hulp,
goed gewerkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als de pagina 'Port forwarding' op dit moment niet zichtbaar is onder Geavanceerde instellingen, Beveiliging, dan moet Dual-Stack Lite worden omgezet naar Full Dual-Stack. Dit kan een moderator voor je regelen. IPv6 wordt niet meer uitgeschakeld.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic.
vermoedelijk maak je gebruik van ds-lite een moderator kan dit omzetten naar full dual stack zodat je een uniek ipv4/6 adres heb en dus port forwarding kan gebruiken
Hey @HenkLicht
Ik heb een verzoek gedaan om IPv4 aan je account toe te voegen, dit duurt ongeveer 24 uur waarna ik het modem een reprovision op afstand moet geven. Ik zal morgen checken of dat gedaan is en het modem een herstart geven, is dan offline voor 10 minuten, waarna IPv4 actief is.
Ik zie dat je modem ondertussen herstart is en dat je IPv4 en IPv6 actief hebt op het modem.
Kunnen we verder nog iets voor je doen?
Hallo Rob, Opgelost ik zie mijn port forward in beeld hartstikke bedankt voor hulp,
goed gewerkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.