Vraag
Reacties
Oplossing
h.verbugt
Level 2

Hallo Geachte lezers, mailhulp gezocht

Ik heb een probleem sinds enkele weken,ik krijg geen mails meer binnen op de ziggo mail server.

wanneer ik een andere email app op mijn telefoon installeer, dan krijg ik mijn berichten wel binnen.

het probleem is dat deze dan niet syncroniseren, waardoor ik telkens moet zoeken welke berichtjes

dit zijn. wie o wie kan me helpen, ik heb al contact met ziggo hierover gehad, en deze geven het advies om het wachtwoord te veranderen,maar dit heb ik ik ook al gedaan,maar dit helpt ook niet.

ik zou graag hulp krijgen, om dit probleem op te lossen,Gr. H.Verbugt

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
h.verbugt
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie,het probleem is al opgelost, een nieuw wachtwoord gemaakt,is goed gelukt. weer opgelost.Gr. H.Verbugt.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik begrijp het probleem nog niet helemaal.

Komt de mail niet binnen op je Ziggo mail server of zie je ze alleen niet in je telefoon en wel op de Ziggo mail server als je kijkt via webmail op die server? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

“wanneer ik een andere email app op mijn telefoon installeer, dan krijg ik mijn berichten wel binnen.”

Bedoel je een ander mail programma of een ander mailadres?

Welke telefoon heb je met welke mail software met welke instellingen?
Hoe haal je de mail binnen of bekijk je de mail? Via POP of IMAP?

0 Kudos
h.verbugt
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie,het probleem is al opgelost, een nieuw wachtwoord gemaakt,is goed gelukt. weer opgelost.Gr. H.Verbugt.

0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.

TOP, veel mailsucces gewenst verder.

0 Kudos