Ik heb een probleem sinds enkele weken,ik krijg geen mails meer binnen op de ziggo mail server.
wanneer ik een andere email app op mijn telefoon installeer, dan krijg ik mijn berichten wel binnen.
het probleem is dat deze dan niet syncroniseren, waardoor ik telkens moet zoeken welke berichtjes
dit zijn. wie o wie kan me helpen, ik heb al contact met ziggo hierover gehad, en deze geven het advies om het wachtwoord te veranderen,maar dit heb ik ik ook al gedaan,maar dit helpt ook niet.
ik zou graag hulp krijgen, om dit probleem op te lossen,Gr. H.Verbugt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de reactie,het probleem is al opgelost, een nieuw wachtwoord gemaakt,is goed gelukt. weer opgelost.Gr. H.Verbugt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik begrijp het probleem nog niet helemaal.
Komt de mail niet binnen op je Ziggo mail server of zie je ze alleen niet in je telefoon en wel op de Ziggo mail server als je kijkt via webmail op die server? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
“wanneer ik een andere email app op mijn telefoon installeer, dan krijg ik mijn berichten wel binnen.”
Bedoel je een ander mail programma of een ander mailadres?
Welke telefoon heb je met welke mail software met welke instellingen?
Hoe haal je de mail binnen of bekijk je de mail? Via POP of IMAP?
Bedankt voor de reactie,het probleem is al opgelost, een nieuw wachtwoord gemaakt,is goed gelukt. weer opgelost.Gr. H.Verbugt.
TOP, veel mailsucces gewenst verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.