1
Vraag
2
Reacties
SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Haal alles uit SmartWifi

Naar aanleiding van Mail Haal alles uit SmartWiFi van 15:44 6 maart het volgende;

> Bij Ik Perfecte WiFi, aantal opmerkingen / zaken die onduidelijk zijn;

Zet je Modem Hoog en Vrij; Ik gebruik Deco's, dus heb ik WiFi op Modem uitgeschakeld. SRF; de Procedure beter omschrijven, met uitgeschakelde WiFi in Modem. 

Waarom worden SmartWifi pods aanbevolen en Deco's niet?

> Controleer je WiFi-Netwerk; Verbinden met Goede WiFi; 

- bij PC / Laptop; Hier staat Windows 11 niet vermeldt. SRF; Heeft Ziggo die werking onderzocht. Mijn Mbps is lager als geleverd. 

- bij Smartphone; gaat goed. SRF; Hier haal de geleverde Mbps snelheid. 

- bij Tablet; gaat goed. SRF; Hier haal ik de geleverde snelheid, mits Tablet niet te oud is. 

- bij Digitale Ontvanger; de Mediabox Next heb rechtstreeks aangesloten. SRF; Ik kan niet meten of snelheid goed of fout is, hij geeft aan Goed, Zeer Goed. 

Bij ieder Onderwerp heb met SRF; de opmerking / vraag erbij gezet. 

Mogelijk zijn dit gecombineerde Topic's. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SRF Dank voor je opmerkzaamheid en je bericht.

 

De tekst had als volgt moeten zijn:

 

"Waarom worden SmartWifi pods aanbevolen en Deco's niet?"

 

De SmartWifi pods zijn van Ziggo zelf en Ziggo kan zaken in de software en aan de pods zelf wijzigen.

Ziggo ondersteunt software en hardware van derden niet en het is zomaar mogelijk dat Ziggo de Deco's later niet meer levert.

 

"Voor mij blijft, vraag of de huidige Deco's goed voor het Systeem zouden zijn. 

Of is het beter over te gaan naar de SmartWiFi pods. "

 

Huidige Deco's werken voor bepaalde situaties beter, omdat er een extra UTP verbinding aan zit en werken met niet SmartWifi modems, de specificaties zijn wat minder dan de SmartWifi pods.

In andere situaties zijn de SmartWifi pods weer een betere keuze.

In weer andere situaties waar meer functies gewenst zijn, zal Unifi een betere keuze zijn.

 

Ik hoop dat er snel nieuwe pods met wifi6 zijn en 2 UTP poorten, dan is het weer een heel ander plaatje.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Waarom worden SmartWifi pods aanbevolen en Deco's niet?"

 

De Deco's zijn van Ziggo zelf en Ziggo kan zaken in de software en aan de pods zelf wijzigen.

Ziggo ondersteunt software en hardware van derden niet en het is zomaar mogelijk dat Ziggo de Deco's later niet meer levert.

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

@Bert wat je schrijft is zeker fout, zinsnede; "De Deco's zijn van Ziggo zelf".

Verder, als Ziggo ze nog wel in gebruik / verhuur heeft zal de verwerking goed uitgelegd moeten in zo'n mail.

Voor mij blijft, vraag of de huidige Deco's goed voor het Systeem zouden zijn. 

Of is het beter over te gaan naar de SmartWiFi pods. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SRF Dank voor je opmerkzaamheid en je bericht.

 

De tekst had als volgt moeten zijn:

 

"Waarom worden SmartWifi pods aanbevolen en Deco's niet?"

 

De SmartWifi pods zijn van Ziggo zelf en Ziggo kan zaken in de software en aan de pods zelf wijzigen.

Ziggo ondersteunt software en hardware van derden niet en het is zomaar mogelijk dat Ziggo de Deco's later niet meer levert.

 

"Voor mij blijft, vraag of de huidige Deco's goed voor het Systeem zouden zijn. 

Of is het beter over te gaan naar de SmartWiFi pods. "

 

Huidige Deco's werken voor bepaalde situaties beter, omdat er een extra UTP verbinding aan zit en werken met niet SmartWifi modems, de specificaties zijn wat minder dan de SmartWifi pods.

In andere situaties zijn de SmartWifi pods weer een betere keuze.

In weer andere situaties waar meer functies gewenst zijn, zal Unifi een betere keuze zijn.

 

Ik hoop dat er snel nieuwe pods met wifi6 zijn en 2 UTP poorten, dan is het weer een heel ander plaatje.

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Mijn vraag is wel beantwoord. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic