Beste Ziggoforum leden,
Mijn HP Officejet printer, kan geen verbinding meer maken met het Wifi netwerk.
Ik ben er achter gekomen dat als de Smart Wifi pod van Ziggo verbonden is met het netwerkt de printer het niet doet. Als ik de SmartWifi Pod uit het stopcontact haal, dan verbind de printer direct zonder problemen.
Is dit een bekend probleem en hoe valt dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
HP Officejet 7500A (E910) e-All-in-One series User Guide – NLWW
Ik begrijp dat deze printer alleen met de 2.4 GHz verbinding kan maken en het is een lastige om uit te vinden waar het misgaat, ik schaar dit soort zaken altijd onder hardware / software incompatibiliteit.
Heeft deze printer de laatste software updates in zich?
Want dat kan vaak een oplossing brengen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de pod met de SmartWifi app geïnstalleerd?
Staat in de Instellingen van je Modem in Geavanceerde instellingen -> Draadloos -> Draadloos signaal Kanaal optimalisatie op ingeschakeld?
Ja, met ik heb de pod met de SmartWifi app geïnstalleerd en kanaal optimalisatie staat aan.
Al mijn andere devices hebben geen problemen, alleen de printer.
Welke OfficeJet heb je precies?
de HP Oficejet 7500a
HP Officejet 7500A (E910) e-All-in-One series User Guide – NLWW
Ik begrijp dat deze printer alleen met de 2.4 GHz verbinding kan maken en het is een lastige om uit te vinden waar het misgaat, ik schaar dit soort zaken altijd onder hardware / software incompatibiliteit.
Heeft deze printer de laatste software updates in zich?
Want dat kan vaak een oplossing brengen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.