1
Vraag
2
Reacties
AHS1

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

HP Laserjet verbindt niet met wifi

Hoop dat er community leden zijn die nog een goede, werkende tip voor me hebben. Ben namelijk al dagen bezig om mijn HP Laserjet 107w verbonden te krijgen met modem Cisco EPC 3925. Ben zo langzamerhand op het punt belandt om dat ding uit mijn raam te gooien.

 

Kan het zijn dat het modem aan vervanging toe is? Bij mijn zus werkt de wifi verbinding probleemloos met de printer, dus het probleem lijkt te zitten in het modem.

44 Reacties 44
AHS1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Dave! De Pixma TS6350 is gearriveerd en zonder wifi problemen in gebruik genomen. 😂 Het is mij een raadsel (en zal voor mij ook wel een raadsel blijven) waarom de laserjet wel goed verbindt bij KPN en niet bij Ziggo.

 

Voor de komende 5 jaar ben ik met mijn diverse apparatuur weer 'onder de pannen'. Eind goed, al goed.

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Dank je wel voor je terugkoppeling, en ja Canon is gebruiksvriendelijk, ik gebruik deze nu 4 jaar daarvoor Epson maar mijn smaak bij Canon gaat stukken beter, veel plezier van je printer en dank je voor het melden.😊

AHS1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Mijn zus heeft de TS6250 en is daar ook tevreden over; vandaar de TS6350 gekocht.

 

Mijn vraag kan op slot, alles is naar tevredenheid opgelost, maar ik heb werkelijk geen idee welk antwoord ik nu als oplossing kan geven. Dat zal ik dus maar aan de moderator overlaten.

 

Iedereen nogmaals bedankt voor de inzet.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Topic's worden vanzelf naar het Archief gestuurd en dan staan ze daar op slot. Misschien kan onze 

@Paul dat wel doen. In ieder geval blij dat het is opgelost en jammer van de Laserjet. Wie weet komt er een keer dag van he ik heb het, proberen kan je altijd 😉 Maar geniet van de Canon 👍🏼

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3324Likes

Wat een gedoe is het geweest! Heel wat nieuwe apparatuur verder maar gelukkig kun je weer zonder problemen printen. Thanks voor de terugkoppeling!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic