Goedenavond,
Ik heb een vraag.
Ik heb hier een HP Envy 4526 printer.
Toen ik de printer drie jaar geleden aansloot via WiFi, heeft de printer enkele dagen gewerkt, en toen stopte hij ermee.
Op alle apparaten (computers, tablets e.d) gaf hij dan aan "Printer niet beschikbaar", en kwam de printer in het grijs te staan.
Toen heb ik met de Ziggo klantenservice gebeld, en toen veranderde de medewerker iets, waardoor de printer nooit meer problemen gaf. Tot vorige maand.
Het euvel met "printer niet beschikbaar" is weer teruggekomen. Op elk apparaat waarvan af ik probeer te printen.
Twee weken geleden heb ik de modem en de printer teruggezet naar fabrieksinstellingen. De printer werkte welgeteld twee dagen, en toen kwam de desbetreffende melding opeens weer terug.
Vanavond heb ik contact opgenomen met Ziggo klantenservice. Een hele vragenlijst doorgelopen (heb je de modem opnieuw opgestart, staat de printer wel aan, op hoeveel afstand staat de printer), maar uiteindelijk gaf de medewerker aan dat Ziggo niet kan helpen in deze situaties. Ik moest mij maar melden op de community. De boodschap dat haar collega mij drie jaar geleden kon helpen was tevergeefs.
Ik vraag mij af of jullie hier verstand van hebben, en of jullie mij alsjeblieft zouden willen helpen bij het oplossen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jeanet