1
Vraag
2
Reacties
Eric7

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

HELP HELP HELP. ik heb een serieus probleem. Ziggo blokkeert mijn Fibaro automatische reply mails

HELP HELP HELP. ik heb een serieus probleem. Ziggo blokkeert mijn Fibaro automatische reply mails. Ik kan nu niet de wijzigingen die ik in Fibaro invoer zoals een ander wachtwoord aanvragen, een user aanmaken of zoiets via een automatische reply vanuit Ziggo beantwoorden/bevestigen. Het zit niet in de spambox of iets anders. De Fibaro support geeft aan dat Ziggo de mail als een bedreiging ziet en daarom blokkeert. Ik heb een test gedaan met een ander mailadres en dan krijg ik per direct een reactie. Ik kan echter niet de boel op een andere account zetten omdat ik dan mijn backups kwijt ben. Momenteel kan ik helmaal niks meer met mijn HC3 domotica systeem alleen omdat Ziggo deze mails blokkeert. Volgens de Ziggo klantenservice kan ik alleen via deze community de juiste mensen bereiken die mijn probleem op kunnen lossen. Ik hoop dan maar dat er per direct op gereageerd gaat worden.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Stuur je ervaring met zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , zij zijn het die de spamfilter beheren.

Bekijk in context

Eric7
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

 

Het is gelukt. Er is een aanpassing gedaan waardoor Fibaro een hogere ratelimit heeft gekregen en daardoor geen rescan meer krijgt.

 

Nogmaals bedankt voor jouw tip.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Stuur je ervaring met zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , zij zijn het die de spamfilter beheren.

Eric7
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Bert,

 

Bedankt voor de tip. Ik heb het direct gedaan.

Groeten

Eric

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Eric7
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend fijn om te zien dat @Bert! je al heeft voorzien van informatie welke weg je nu het beste kunt bewandelen. Dat is inderdaad door contact te zoeken met onze afdeling Abuse. Laat je ons weten wat hieruit komt? 🙂

Eric7
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

 

Het is gelukt. Er is een aanpassing gedaan waardoor Fibaro een hogere ratelimit heeft gekregen en daardoor geen rescan meer krijgt.

 

Nogmaals bedankt voor jouw tip.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

TOP, veel succes gewenst verder.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic