WStein
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HBO niet actief in Ziggo Go app.

In mijn Ziggo Go app vraagt HBO om een abonnement. Echter ik heb Movies XL in mijn abonnement zitten. Ziggo weet niet waarom ik het niet kan kijken. Mijn TV hebben allemaal een CI+ kaart, dus daarop kan ik het niet testen. Overigens kan ik op geen enkel apparaat HBO kijken. Dus ook niet op mijn Apple TV.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @WStein,
Een warm welkom op de Ziggo Community

We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 9773Posts
  • 1780Oplossingen
  • 3020Likes
WStein
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, wacht ik even af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @WStein,
Een warm welkom op de Ziggo Community

We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic