1
Vraag
2
Reacties
Jacques54

Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

Groene omlijning (banner) van Ziggo Safe online opent niet meer bij online bankieren

Hallo,

 

Ik zag dat de groene omlijning (banner) bij het online bankieren in Chrome en Edge niet meer opende en zichtbaar was.

Ik heb wat gezocht op de community en hier iets gevonden maar bij mij staan de extensies bij Chrome en Edge wel aangevinkt. 

Heeft iemand een idee waarom die groene omlijning nu ineens niet meer zichtbaar is?

Zou het kunnen dat het niet meer werkt na de laatste update (95.0.4638.54) Van Chrome en Edge die ik handmatig heb ge-update? 

En is het nog wel veilig om te internetbankieren nu die groene banner niet meer verschijnt?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacques54
Topicstarter
Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

Bedankt voor je antwoord @Dave! 

Ik open zojuist de website van mijn bank en raad eens, juist ja de groene omlijning (banner) is weer terug te zien zowel in Edge en Chrome.

Ik heb verder niks verandert aan de instellingen, zelfs niet de desktop opnieuw opgestart sinds ik gisteren het eerste bericht schreef in dit topic.

Wellicht dat Safe online een storing heeft gehad met de banner gisteren of een update uitgebracht, ik zou het niet weten.

Dave ik wens jou veel sterkte met de de operatie volgende week en een goed herstel en nogmaals dank voor alle moeite. 

@Steefb 

Het probleem is inmiddels opgelost!

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Jacques54! Logisch dat het ontbreken van deze banner je direct opvalt als je gewend bent dat deze verschijnt bij het internetbankieren. Ik begrijp dat de oplossing uit het topic dat je gevonden hebt voor jou jammer genoeg niet opgaat. Mist deze groene banner sinds je beide browser een update hebt gegeven, of was dit eerder al aan de orde? Heb je misschien al eens een herinstallatie gedaan van beide browsers om te kijken of je daarmee de groene banner weer tevoorschijn tovert?

 

Ik zelf ben helaas niet zo thuis in het gebruik van dit programma bij internetbankieren. Hopelijk lezen anderen mee met wat meer expertise op dit gebied 😉 Voor de zekerheid tag ik @Steefb en @Dave! nog even. Misschien hebben zij nog goede tips in huis!

Jacques54
Topicstarter
Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

Hoi Erik,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik weet niet zeker of het na de update van de beide browsers het probleem is ontstaan maar ik weet wel dat de groene banner 1 goede week geleden nog wel werkte en ik had de browsers toen nog niet ge-update.

Ik zal nog even afwachten of er iemand nog een idee heeft om het probleem op te lossen en daarna kan ik altijd nog de browsers her-installeren.

Ik wacht nog even af en ik hou het topic in de gaten.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Mijn eerste ingeving is de webpagina van internet bankieren aan de veilig browsen toevoegen dus dat je de site waarmee je bankiert toestemming geeft in instellingen, dan bij safe webbrowsen.

Misschien 2e even je update bij Ziggo Safe Online even kijken of de database wel up to date is

Anders als je Safe Online uitzet, en je probeert het dan nog eens, doet hij dan wel.

 

Laat maar even weten, wegens privé familie omstandigheden en omdat ik zelf volgende week wordt geopereerd dit kan @Erik S  ook niet weten en @Steefb  ook niet weten, kan misschien @Steefb  (ik stuur jou zo even een PB )  je nog iets verder helpen. Anders hoor ik het graag.

Jacques54
Topicstarter
Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

Bedankt voor je antwoord @Dave! 

Ik open zojuist de website van mijn bank en raad eens, juist ja de groene omlijning (banner) is weer terug te zien zowel in Edge en Chrome.

Ik heb verder niks verandert aan de instellingen, zelfs niet de desktop opnieuw opgestart sinds ik gisteren het eerste bericht schreef in dit topic.

Wellicht dat Safe online een storing heeft gehad met de banner gisteren of een update uitgebracht, ik zou het niet weten.

Dave ik wens jou veel sterkte met de de operatie volgende week en een goed herstel en nogmaals dank voor alle moeite. 

@Steefb 

Het probleem is inmiddels opgelost!

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Dank je wel @Jacques54  de operatie komt goed en we gaan ervoor, me lijf zit al vol boutjes schroefjes pennen en spiezen (kunstheupen 2013 links en rechts) plaat in me rechter pols in 1982 geplaatst, ben een medisch Prednison wonder uit de jaren 80 maar ondanks me beperkingen blijf ik lachen en gaan we door met klanten helpen en je reactie maakt me gewoon blij dat het is opgelost. 

 

Mocht het probleem zich vaker voordoen, met Safe Online meld het dan, mocht dit topic naar archief gaan en gesloten worden, dan kan je altijd nieuwe aanmaken. Dan komen er vast weer hulp mensen in actie.

 

@Erik S  dank je voor doorgeven, is opgelost voor nu en @Steefb  thnx voor de backup je krijgt nog even een PB van me niet over dit topic even iets persoonlijks niks ernstig's 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic