1
Vraag
2
Reacties
Ossenblok

Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Groen knipperend powerlampje op nieuwe adres

Hoi community!

Ik ben aan het verhuizen en heb per 12-9 mijn ziggo verbinding laten overzetten. 
Ik heb alles uit mijn oude huis naar mijn nieuwe huis gebracht, aangesloten en gewacht. Het powerlampje blijft echter groen knipperen. 
Ik heb gechat met Ziggo. Ze geven aan dat aan hun kant wel alles is geactiveerd. Zonder iets na te kijken werd er gelijk een afspraak voor een monteur ingepland. Die komt vrijdag pas.
Ik vind het jammer dat ik nog dagen moet wachten terwijl ik denk dat het issue iets heel simpels is.
de vorige bewoner had dezelfde spullen van Ziggo. Ik heb mijn eigen originele ziggo kabel en splitter aangesloten en verder eigenlijk niks. 
Puur gekeken naar de opstelling zit het probleem volgens mij nog bij Ziggo, aangezien dezelfde apparatuur gisteren nog wel werkte in mijn oude huis. 
Iemand een tip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ossenblok
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik dacht dat alles tegenwoordig digitaal ging ☺️
Dan wacht ik maar af tot de monteur er is 👍🏼

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 14400Posts
  • 898Oplossingen
  • 5894Likes

Waarschijnlijk is de huisaansluitkabel afgekoppeld op de multitap in de EV-kast nadat de vorige bewoner is vertrokken. Daarvoor is een monteursafspraak inderdaad noodzakelijk.

Ossenblok
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik dacht dat alles tegenwoordig digitaal ging ☺️
Dan wacht ik maar af tot de monteur er is 👍🏼

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 14400Posts
  • 898Oplossingen
  • 5894Likes

De monteur kan ook kosteloos een nieuw AOP (hoofdaansluiting) en/of een nieuwe splitter en kabels plaatsen, voor zover nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic