1
Vraag
2
Reacties
Dremonique01

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis wifi pods

Ik heb de mesh m9 al, kan ik de gratis wifi pods van ziggo erbij pakken, werken deze samen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9831Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Hallo,

 

De zeskantige wifi pods niet, want die werken niet samen met de Deco's die u al hebt en creëren dan een eigen ( extra ) netwerk.

Als u Deco M4 wifi 'pods' krijgt, die werken natuurlijk wel samen met uw huidige M9 set en vormen dan 1 groot netwerk.

 

Algemeen : maar, meer wifi- pods/stations betekent niet altijd beter/sneller wifi. Te veel stations kunnen elkaar ook gaan storen. Tevens is het vaak ook niet nodig, om overal in het huis de maximale download waardes te behalen.

Voor b.v. een smartphone maakt het echt weinig verschil of deze nu een 100Mb of een 300Mb verbinding heeft.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9831Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Hallo,

 

De zeskantige wifi pods niet, want die werken niet samen met de Deco's die u al hebt en creëren dan een eigen ( extra ) netwerk.

Als u Deco M4 wifi 'pods' krijgt, die werken natuurlijk wel samen met uw huidige M9 set en vormen dan 1 groot netwerk.

 

Algemeen : maar, meer wifi- pods/stations betekent niet altijd beter/sneller wifi. Te veel stations kunnen elkaar ook gaan storen. Tevens is het vaak ook niet nodig, om overal in het huis de maximale download waardes te behalen.

Voor b.v. een smartphone maakt het echt weinig verschil of deze nu een 100Mb of een 300Mb verbinding heeft.

Dremonique01
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thx voor de info dan vraag ik ze niet aan ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic