Hallo,
Vorige week kregen wij een mail voor de gratis WiFi-boosters. We hebben deze toen besteld om te testen maar merkten geen verbetering (wifi is al redelijk maar we wilden kijken of er verbetering zou zijn).
We willen de boosters dus eigenlijk retour sturen en mijn vraag is hoe we dat kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Vito Schreurs
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen probleem, @vitoschreurs . Het was te proberen 😉 Ik zal deze administratief voor je opzeggen.
Omdat je deze nog maar net in huis hebt, zal je de bevestiging van deze opzegging niet vandaag, maar pas morgen ontvangen.
Dus schrik niet als je vandaag nog geen bevestiging krijgt van mij 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met gebruikmaking van de originele verpakking (het makkelijkst en snelst) versturen naar
XPO ZIGGO
Antwoordnummer 1070
5800VB VENRAY
of bellen met de helpdesk en vragen om een retourdoos.
NOOT; bewaar het bewijs van verzending, (maak hiervan eventueel een foto), tot je bericht hebt gekregen dat de retourzending door Ziggo is ontvangen.
Hallo,
Bedankt voor de reactie! Ik neem aan dat ik dan gewoon bij een PostNL-punt bij mij in de buurt het pakket kan opsturen. Heb ik hier nog een retourformulier voor nodig of is het adres wat u vermeldt heeft voldoende? Daarnaast heb ik nog de vraag of ik iets moet aanpassen op de webpagina van "mijn ziggo".
Met vriendelijke groet,
Vito Schreurs
Afgeven bij een post.nl punt met het door mij vermelde adres, is voldoende. Geen retourformulier of andere rompslomp.
Meer hoef je niet te doen. Ook geen aanpassingen in je mijn Ziggo.
Eh, ik zou in ieder geval altijd éérst via Ziggo checken of de apparatuur niet administratief moet worden geannuleerd, voor ze zelf op te sturen 🙂
Het moderatie-team is ingelicht en komt zo nodig met een reactie.😉
Hallo @vitoschreurs , wat jammer dat je geen verbetering merkt met de wifiboosters ... Met deze set zou je juist wel wat stabieler wifi moeten ervaren en ook het bereik moet ook verder zijn.
Wil je toch dat ik deze boosters voor je administratief opzeg, of wil je samen met onze Community leden kijken of je de werking hiervan kunt optimaliseren?
@Bert en @Francois83 hebben hiermee namelijk erg veel ervaring 🙂
Hallo,
Graag wil ik ze dan toch administratief opzeggen. Ik wil iedereen hier in ieder geval bedanken voor hun behulpzaamheid! Echt top!
Met vriendelijke groet,
Vito Schreurs
Heb je de originele verpakking nog? Anders kan Meindert je een retourdoos toesturen.
Deze heb ik nog ja!
Ben ik dan nu klaar om het pakket op te sturen of moet ik nog even afwachten?
Even roepen: @Meindert
Het is druk op de community.🙂
Geen probleem, @vitoschreurs . Het was te proberen 😉 Ik zal deze administratief voor je opzeggen.
Omdat je deze nog maar net in huis hebt, zal je de bevestiging van deze opzegging niet vandaag, maar pas morgen ontvangen.
Dus schrik niet als je vandaag nog geen bevestiging krijgt van mij 😉
Bedankt! Ik zal dan even wachten met het pakket sturen tot ik deze heb of maakt dat niet zo uit? @Meindert
Je kan het pakket nu wel verzenden.
De mededelingen van Meindert staan zwart op wit hier op de community.
Je mag het pakket gelijk al verzenden als dat uitkomt, @vitoschreurs .
Onze administratie zal automatisch nog een retourdoos versturen, die kan ik niet tegenhouden.
Dus als je een kat hebt, heeft deze straks een extra doosje 😺
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.