1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
vitoschreurs

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis Ziggo WiFi boosters retourneren

Hallo,

 

Vorige week kregen wij een mail voor de gratis WiFi-boosters. We hebben deze toen besteld om te testen maar merkten geen verbetering (wifi is al redelijk maar we wilden kijken of er verbetering zou zijn). 

 

We willen de boosters dus eigenlijk retour sturen en mijn vraag is hoe we dat kunnen doen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Vito Schreurs

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 236Oplossingen
  • 659Likes

Geen probleem, @vitoschreurs . Het was te proberen 😉 Ik zal deze administratief voor je opzeggen. 

Omdat je deze nog maar net in huis hebt, zal je de  bevestiging van deze opzegging niet vandaag, maar pas morgen ontvangen.
Dus schrik niet als je vandaag nog geen bevestiging krijgt van mij 😉 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Met gebruikmaking van de originele verpakking (het makkelijkst en snelst) versturen naar

XPO ZIGGO

Antwoordnummer 1070

5800VB VENRAY

 

of bellen met de helpdesk en vragen om een retourdoos.

NOOT;  bewaar het bewijs van verzending, (maak hiervan eventueel een foto), tot je bericht hebt gekregen dat de retourzending door Ziggo is ontvangen.

vitoschreurs
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

 

Bedankt voor de reactie! Ik neem aan dat ik dan gewoon bij een PostNL-punt bij mij in de buurt het pakket kan opsturen. Heb ik hier nog een retourformulier voor nodig of is het adres wat u vermeldt heeft voldoende? Daarnaast heb ik nog de vraag of ik iets moet aanpassen op de webpagina van "mijn ziggo".

 

Met vriendelijke groet,

 

Vito Schreurs

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Afgeven bij een post.nl punt met het door mij vermelde adres, is voldoende. Geen retourformulier of andere rompslomp.

Meer hoef je niet te doen. Ook geen aanpassingen in je mijn Ziggo.

 

 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

Eh, ik zou in ieder geval altijd éérst via Ziggo checken of de apparatuur niet administratief moet worden geannuleerd, voor ze zelf op te sturen 🙂

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Het moderatie-team is ingelicht en komt zo nodig met een reactie.😉

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 236Oplossingen
  • 659Likes

Hallo @vitoschreurs , wat jammer dat je geen verbetering merkt met de wifiboosters ... Met deze set zou je juist wel wat stabieler wifi moeten ervaren en ook het bereik moet ook verder zijn. 

Wil je toch dat ik deze boosters voor je administratief opzeg, of wil je samen met onze Community leden kijken of je de werking hiervan kunt optimaliseren? 
@Bert en @Francois83 hebben hiermee namelijk erg veel ervaring 🙂 

vitoschreurs
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

 

Graag wil ik ze dan toch administratief opzeggen. Ik wil iedereen hier in ieder geval bedanken voor hun behulpzaamheid! Echt top!

 

Met vriendelijke groet,

 

Vito Schreurs

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Heb je de originele verpakking nog? Anders kan Meindert je een retourdoos toesturen.

vitoschreurs
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Deze heb ik nog ja!

vitoschreurs
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ben ik dan nu klaar om het pakket op te sturen of moet ik nog even afwachten?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Even roepen:  @Meindert 

Het is druk op de community.🙂

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 236Oplossingen
  • 659Likes

Geen probleem, @vitoschreurs . Het was te proberen 😉 Ik zal deze administratief voor je opzeggen. 

Omdat je deze nog maar net in huis hebt, zal je de  bevestiging van deze opzegging niet vandaag, maar pas morgen ontvangen.
Dus schrik niet als je vandaag nog geen bevestiging krijgt van mij 😉 

vitoschreurs
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt! Ik zal dan even wachten met het pakket sturen tot ik deze heb of maakt dat niet zo uit? @Meindert 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Je kan het pakket nu wel verzenden.

De mededelingen van Meindert staan zwart op wit hier op de community.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 236Oplossingen
  • 659Likes

Je mag het pakket gelijk al verzenden als dat uitkomt, @vitoschreurs .
Onze administratie zal automatisch nog een retourdoos versturen, die kan ik niet tegenhouden.
Dus als je een kat hebt, heeft deze straks een extra doosje 😺