Beste Ziggo,
Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren.
De reden is dat mijn Gigabox nu op bride mode staat, en ik een andere router gebruik.
De pods liggen nu daarom niets te doen, en dat is zonde.
Ik zag nergens waar ik dit kan doen, vandaar deze vraag/verzoek.
Met vriendelijke groet,
Bas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs,
Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.
Alvast bedankt 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Bas Schreurs
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.
Inderdaad jammer als Smartwifi Pods ongebruikt liggen te verstoffen. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator deze inzien en zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.
Een moderator zal je retourgegevens toesturen en zorgen dat het wordt afgehandeld.
Hi Wim,
Dank, ook voor de snelle reactie!
Ik heb deze informatie gelijk even aangevuld in mijn profiel.
Gr,
Bas
Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs,
Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.
Alvast bedankt 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.