Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Bas Schreurs
Level 1

Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren

Beste Ziggo,

 

Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren.
De reden is dat mijn Gigabox nu op bride mode staat, en ik een andere router gebruik.
De pods liggen nu daarom niets te doen, en dat is zonde.

 

Ik zag nergens waar ik dit kan doen, vandaar deze vraag/verzoek.

 

Met vriendelijke groet,

Bas

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs

Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.

Alvast bedankt 😉 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Bas Schreurs 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Inderdaad jammer als Smartwifi Pods ongebruikt liggen te verstoffen. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator deze inzien en zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Een moderator zal je retourgegevens toesturen en zorgen dat het wordt afgehandeld.

0 Kudos
Bas Schreurs
Level 1
Topicstarter

Hi Wim,

 

Dank, ook voor de snelle reactie!
Ik heb deze informatie gelijk even aangevuld in mijn profiel.

 

Gr,

Bas

Krista
Community Moderator
Community Moderator

Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs

Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.

Alvast bedankt 😉 

0 Kudos
Ga naar reactie