1
Vraag
2
Reacties
Bas Schreurs

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren

Beste Ziggo,

 

Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren.
De reden is dat mijn Gigabox nu op bride mode staat, en ik een andere router gebruik.
De pods liggen nu daarom niets te doen, en dat is zonde.

 

Ik zag nergens waar ik dit kan doen, vandaar deze vraag/verzoek.

 

Met vriendelijke groet,

Bas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 179Posts
  • 29Oplossingen
  • 74Likes

Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs

Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.

Alvast bedankt 😉 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2923Posts
  • 133Oplossingen
  • 1756Likes

Dag @Bas Schreurs 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Inderdaad jammer als Smartwifi Pods ongebruikt liggen te verstoffen. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator deze inzien en zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Een moderator zal je retourgegevens toesturen en zorgen dat het wordt afgehandeld.

Bas Schreurs
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Wim,

 

Dank, ook voor de snelle reactie!
Ik heb deze informatie gelijk even aangevuld in mijn profiel.

 

Gr,

Bas

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 179Posts
  • 29Oplossingen
  • 74Likes

Hartelijk welkom op de community, @Bas Schreurs

Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd. Binnen twee weken ontvang je een retoursdoos om de pods in te retourneren. Bewaar wel even het verzendbewijs, voor de zekerheid.

Alvast bedankt 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic