Hallo ziggo,
Kunnen jullie de standaard instelling van mijn modem aanpassen van 192.168.178.1/24 naar 192.168.2.1/24?
Het gekke is dat het me 1x gelukt is om het om te zetten naar 192.168.2.2, en als ik die aan probeer te passen, dan komt de melding :
Het start IP-adres dat je hebt gekozen, kan niet gebruikt worden. Kies een ander.
Terwijl het er al in staat.
Alvast bedankt voor het aanpassen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @wilko661 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je graag een andere DHCP scope wenst te gebruiken op de Ziggo modem router. Zojuist heb ik hiervoor een verzoek ingediend bij mijn collega's van InHome engineering. Binnen uiterlijk 48 uur moet jij in staat om de gewenste DCHP range in te stellen door in te loggen op het modem. Laat maar weten of het gelukt is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnenkort langs in dit topic en kan je verzoek doorsturen naar InHome Engineering, zij kunnen het subnet 192.168.2.0/24 vervolgens vrijgeven als instelbaar LAN-subnet, waarna je dit zelf kunt instellen door aanpassen van de DHCP-scope.
Weet jij hoe lang duurt het voordat ze het aanpassen?
Een moderator komt naar verwachting morgen langs in het topic. De wijziging zelf wordt over het algemeen binnen 48 uur uitgevoerd.
Goedemorgen @wilko661 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je graag een andere DHCP scope wenst te gebruiken op de Ziggo modem router. Zojuist heb ik hiervoor een verzoek ingediend bij mijn collega's van InHome engineering. Binnen uiterlijk 48 uur moet jij in staat om de gewenste DCHP range in te stellen door in te loggen op het modem. Laat maar weten of het gelukt is.
In het weekend doen ze waarschijnlijk niks?
@wilko661 ook die beste mensen moeten soms even achter de schermen vandaan, maar het komt zo snel mogelijk goed!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.