1
Vraag
2
Reacties
Ankover

Level 9
  • 268Posts
  • 4Oplossingen
  • 143Likes

Graag controleren of mijn pakket (retour gestuurd) is aangekomen

Goedenavond,

 

2 weken geleden heb ik wifi pods ontvangen. Bij de installatie heb ik hulp via de chatfunctie van mijn ziggo moeten gebruiken. Ik kreeg geen verbinding met het modem.

 

De medewerker was heel behulpzaam en kwam zelf ook het modem niet in. Conclusie was dat er iets met het modem zou zijn en dus werd er een nieuwe connectbox gestuurd. Maar binnen 2 minuten bleek opeens alles te werken en ging de installatie van de pods eenvoudig. Dit gaf ik aan in de chat en de medewerker constateerde ook dat hij het modem kon bereiken.

 

Helaas was de opdracht voor een nieuw modem al aangemaakt en kon dit niet ongedaan gemaakt worden.

 

Op advies van de medewerker is het pakket door ons niet afgehaald bij post nl. Zojuist zag ik in de track and trace dat het modem weer terug zou zijn bij ziggo.

 

In de mail stond dat de verbinding van het oude modem zou stoppen na 14 dagen. In de chat begreep ik dat dit alleen zou gebeuren als het nieuwe modem geactiveerd is of als er geen retourontvangst zou zijn.

 

Het zou heel fijn zijn als iemand van Ziggo mij zou kunnen bevestigen dat de retourzending is ontvangen en mijn huidige ("oude") connectbox actief zal blijven. Zonder internet breekt hier thuis de paniek uit bij de schoolgaande kinderen 😀.

 

Alvast  bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

Hi @Ankover, paniek bij schoolgaande kinderen moeten we zeker niet hebben! 

Ik heb het even voor je gecontroleerd en zie hier netjes dat de ruil van het modem is gecancelled, dat zou dus helemaal goed moeten gaan 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

Hi @Ankover, paniek bij schoolgaande kinderen moeten we zeker niet hebben! 

Ik heb het even voor je gecontroleerd en zie hier netjes dat de ruil van het modem is gecancelled, dat zou dus helemaal goed moeten gaan 🙂 

Ankover
Topicstarter
Level 9
  • 268Posts
  • 4Oplossingen
  • 143Likes

Bedankt @Marijn. Dan vertrouwen we erop dat het zo allemaal goed verloopt.

 

Ik gaf 2 weken geleden in de chat al aan dat ik aangenaam verrast was over het snelle handelen wat betreft meekijken, nieuw modem regelen en afsturen. Als ik wel een nieuw modem nodig had, was ik bijzonder blij geweest om op zaterdag te melden en op maandag al te ontvangen.

Alleen was de conclusie dat er een nieuw modem nodig was iets te snel getrokken. Toch een tip voor de medewerkers bij de chat dat een modem iets langer nodig heeft dan 5 minuten om helemaal opgestart te zijn na een reset.

 

Fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic