Goedenavond,
2 weken geleden heb ik wifi pods ontvangen. Bij de installatie heb ik hulp via de chatfunctie van mijn ziggo moeten gebruiken. Ik kreeg geen verbinding met het modem.
De medewerker was heel behulpzaam en kwam zelf ook het modem niet in. Conclusie was dat er iets met het modem zou zijn en dus werd er een nieuwe connectbox gestuurd. Maar binnen 2 minuten bleek opeens alles te werken en ging de installatie van de pods eenvoudig. Dit gaf ik aan in de chat en de medewerker constateerde ook dat hij het modem kon bereiken.
Helaas was de opdracht voor een nieuw modem al aangemaakt en kon dit niet ongedaan gemaakt worden.
Op advies van de medewerker is het pakket door ons niet afgehaald bij post nl. Zojuist zag ik in de track and trace dat het modem weer terug zou zijn bij ziggo.
In de mail stond dat de verbinding van het oude modem zou stoppen na 14 dagen. In de chat begreep ik dat dit alleen zou gebeuren als het nieuwe modem geactiveerd is of als er geen retourontvangst zou zijn.
Het zou heel fijn zijn als iemand van Ziggo mij zou kunnen bevestigen dat de retourzending is ontvangen en mijn huidige ("oude") connectbox actief zal blijven. Zonder internet breekt hier thuis de paniek uit bij de schoolgaande kinderen 😀.
Alvast bedankt.