1
Vraag
2
Reacties
r.stokdijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Google tv chromecast met ander IP-adres

ziggo go app op google tv chromecast met ander ip adres dan ziggo ip werkt niet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als jij de Witte Chromecast hebt van Ziggo dan is dit inderdaad niet mogelijk, want Ziggo Go TV  App is afspraak gemaakt dat dit een vast Ziggo abonnement nodig is, zelfde als AppleTV en Amazone FireTV hebben dit ook.

 

Als je eventueel foto wilt maken van uw Chromecast kunnen we zien of dit zo is.

Bekijk in context

7 Reacties 7
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@r.stokdijken wat is nu je vraag?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als jij de Witte Chromecast hebt van Ziggo dan is dit inderdaad niet mogelijk, want Ziggo Go TV  App is afspraak gemaakt dat dit een vast Ziggo abonnement nodig is, zelfde als AppleTV en Amazone FireTV hebben dit ook.

 

Als je eventueel foto wilt maken van uw Chromecast kunnen we zien of dit zo is.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@Dave!  dan bedoel jij deze https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/39590
daar staat het duidelijk vermeld dat dit met een ander ip adres niet mogelijk is maar ik neem aan dat de topic starter dit ook heeft gelezen.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Die bedoel ik @puppie  deze kan ook niet werken met een wifis pot en hotspot op data, alleen een vaste Ziggo IP adres.

Gewone Chromecasten de Zwarte die werken wel op diverse IP Adressen, alleen is het vreemd je krijgt maar 1 IP Adres tenzij je Ziggo zakelijk hebt, maar dan nog kan je maar 1 hoop IP gebruiken voor Google Chromecast.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Dave!  schreef:

Die bedoel ik @puppie  deze kan ook niet werken met een wifis pot en hotspot op data, alleen een vaste Ziggo IP adres.

Gewone Chromecasten de Zwarte die werken wel op diverse IP Adressen, alleen is het vreemd je krijgt maar 1 IP Adres tenzij je Ziggo zakelijk hebt, maar dan nog kan je maar 1 hoop IP gebruiken voor Google Chromecast.


tenzij je Ziggo zakelijk hebt, maar dan nog kan je maar 1 hoop = hoofd IP gebruiken voor Google Chromecast.

r.stokdijk
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vind het een tekort van Ziggo en Ziggo go App zo  komt de slogan van Ziggo niet uit dat je overal met de ziggo go app TV kan kijken maar dat is dus niet zo

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Dat is maar net hoe je de slogan leest.

Op zich kun je de Ziggo go App overal gebruiken als je achterliggend systeem maar aan de voorwaarden voldoet.

Beetje dooddoener, maar zonder internet verbinding kun je het ook niet gebruiken, dus het is maar net hoe je de slogan interpreteert.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic