Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben overgestapt van kpn naar ziggo. Ziggo echt top internet en de v maar heb een probleem mbt het verbinden van mijn Google deurbel.
ik kan deze helaas niet verbinden, krijg steeds een netwerk fout! Wie heeft voor mij de oplossing of weet hoe je dit kan oplossen?
Hoi, zet in het modem eens de 5 GHz wifi verbinding uit.
En probeer dan eens opnieuw verbinding te maken.
Als het dan werkt dan mag de 5 GHz weer aan.
Hoi @Daniël1983,
Leuk dat je de overstap hebt gemaakt naar ons! En fijn dat het internet zo goed werkt 🙂 Nu lijkt me een werkende deurbel wel erg handig, goed dus dat je hier..... aan de bel trekt? Hebben de tips van @puppie en @S4R je kunnen helpen?
Hoe doe ik dit dan?
Ik heb geen idee hoe ik de instellingen van mijn modem kan aanpassen
Is het je gelukt om in te loggen op het modem, @Daniël1983?
Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ik dat doe!
kun jij mij dat uitleggen?
Daar is een heel mooi online stappenplan voor. Mooier dan het daar staat kan ik het eigenlijk niet uitleggen 😉
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...