Hallo
Sinds kort herkent mijn Google Nest 3e Generatie thermostaat de wifi niet meer. Ik krijg de foutcode "wi-fi connection error nest.com/w5". Plotseling gebeurd zonder enige wijzigingen te hebben gemaakt in netwerk.
Ik heb reeds alle stappen via de site doorlopen, waaronder; Nest opnieuw opstarten, netwerk gegevens resetten, router opnieuw opstarten, maar zonder succes.
Toen met Ziggo klantenservice gebeld en die hebben een nieuw ip adres aangemaakt, wat het probleem zou kunnen oplossen. Dit zou na 24u verholpen zijn. Wederom Nest en router opnieuw opgestart maar zelfde error code, en wifi is onvindbaar als ik ga zoeken in de Nest.
Ik heb de 3e Generatie met versie 5.9.4-5 geinstalleerd.
Wie heeft wat tips? Alvast hartelijk dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vond op tweakers een artikel van vorig jaar over dit probleem, het niet functioneren van WiFi op de Nest. Als het stappenplan het probleem niet oplost kun/kon je een vervangende thermostaat aanvragen via klantenservice van Nest. Wie weet kun je hier wat mee.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe staan de wifi instellingen in je modem?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/modem-inloggen#/smartwifi-modem/
Hallo
Ik heb ingelogd vwb wifi instellingen. Waar moet ik specifiek naar op zoek? Nest volledig opnieuw gereset en nog steeds is wifi onvindbaar. Zeer frustrerend...
Ik vond op tweakers een artikel van vorig jaar over dit probleem, het niet functioneren van WiFi op de Nest. Als het stappenplan het probleem niet oplost kun/kon je een vervangende thermostaat aanvragen via klantenservice van Nest. Wie weet kun je hier wat mee.
Bedankt via Google klantenservice nieuwe Nest aangevraagd, deze wordt kosteloos vervangen.
wifi instellingen zien er prima uit
laat je nog even weten hoe het met de vervanging gaat
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.