1
Vraag
2
Reacties
hugozuiderbaan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google Home verbinden met hetzelfde netwerk

Hall allen,

Ik wil mijn Google home verbinden via de google home app. De app kan mijn google home vinden. Ik hoor het geluid op de google home. Daarna kies ik het juist netwerk. Het verbinden (google home en telefoon) werkt, maar daarna zegt de app dat mijn telefoon en google home niet kunnen connecten. Terwijl ze op hetzelfde wifi netwerk verbonden zijn. Zie bijlageWat moet ik doen aan mijn router instellingen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, hugozuiderbaan.

Mooi speelgoed, zo'n Google Home, maar dan moet het wel werken natuurlijk. Wil je eens het wifi-netwerk vergeten via Google Home, het modem 30 seconden spanningsloos maken en de apparatuur even resetten? Ik heb verhalen gehoord dat dit heeft geholpen. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook werkt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, hugozuiderbaan.

Mooi speelgoed, zo'n Google Home, maar dan moet het wel werken natuurlijk. Wil je eens het wifi-netwerk vergeten via Google Home, het modem 30 seconden spanningsloos maken en de apparatuur even resetten? Ik heb verhalen gehoord dat dit heeft geholpen. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook werkt.
hugozuiderbaan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Michael,

Bedankt voor je bericht. Het is inmiddels opgelost, maar ik heb vaker dit probleem. Dus dit is misschien wel een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic