Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Iedere keer als ik Google Earth opstart op mijn Samsung tablet, valt wifi weg. Pas als ik Earth afsluit en paar minuten wacht is wifi verbinding weer hersteld. Hoe kan dat?
Heeft je tablet Android als systeemsoftware, kijk dan even naar deze mogelijke oplossingen die hier een aantal Android toestellen stabieler hebben laten werken.
1. Log in op de modem 2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen' 3. Klik op 'DHCP' 4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan 5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'
En nog wat andere tips voor een mogelijk stabielere internet verbinding:
Hoi, tip hielp niet. Helaas. Wifi valt weg, wil zeggen, geen wifi meer op alle apparaten die op dat moment online zijn. Google earth schakel ik uit en wifi start weer op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en steeds bij Google earth valt wifi weg. Heel apart.
Hoi, tip hielp niet. Helaas. Wifi valt weg, wil zeggen, geen wifi meer op alle apparaten die op dat moment online zijn. Google earth schakel ik uit en wifi start weer op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en steeds bij Google earth valt wifi weg. Heel apart.
Nog een paar vragen:
Welk modem gebruik je en hoe is WiFi er op geconfigureerd?
Heb je ook een PC bekabeld aangesloten en werkt deze wel goed?
Connectbox van Ziggo. Standaard configuratie (niets aan veranderd na installeren door Ziggo monteur). Heb niet met kabel geprobeerd. Tablet kan ik niet op ethernet kabel aansluiten. Heeft overigens ook geen zin want hij moet het doen via wifi.
Heeft je tablet Android als systeemsoftware, kijk dan even naar deze mogelijke oplossingen die hier een aantal Android toestellen stabieler hebben laten werken.
1. Log in op de modem 2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen' 3. Klik op 'DHCP' 4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan 5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'
En nog wat andere tips voor een mogelijk stabielere internet verbinding:
@Henno schreef: “Dat is voor van het Internet naar “binnen”. Plompie is al binnen met de tablet en zit achter de firewall.”
Mee eens, alleen als binnen een datastream vraagt aan het internet kunnen deze functies reageren op de doorkomende datastream en deze “abusievelijk” blokken.
Hoe en hoe sterk het precies werkt bij verschillende routers, geen idee, weet alleen uit de praktijk dat het regelmatig effectief is om ze uit te zetten.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle
Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de
nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...