1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
CMK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Glazvezel van KPN

Goeiedag.

Wat gebeurt er als KPN de glasvezel kabel niet komt aanleggen, want het is onmogelijk om een afspraak te maken bij hun.

Ik heb gelezen dat hun de oude kabel kunnen afsluiten, is dit waar?

Ik zit al jaren bij Ziggo en ben niet van plan over te stappen.

Bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 17
  • 2938Posts
  • 66Oplossingen
  • 974Likes

@CMK Gezien het feit je klant bent van Ziggo. Heeft KPN niks met jou te maken. Als ze de koper aansluiting afsluiten gebeurt er bij jou niks, gezien je gewoon Ziggo klant bent.

Dus ik begrijp niet "Daar ben ik mooi klaar mee".

Ten 2e die glasvezel heeft ook helemaal niks met Ziggo klanten te maken, VodafoneZiggo levert geen diensten op KPN glasvezel. Dus er veranderd niks aan het Ziggo signaal in de woning ook al komt KPN geen glasvezel aanleggen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79209Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23727Likes

De oude koperkabeltjes gaan afgesloten worden op plaatsen waar glasvezel is aangelegd, niet op andere plaatsen: Uitzetten kopernetwerk | KPN Netwerk

CMK
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar ben ik mooi klaar mee, KPN klantenservice is helemaal klote het enige waar je mee te maken krijgt als je belt zijn bots. geen idee wat ik nu ga doen.

Bedankt voor de reactie.

Template

Level 17
  • 2938Posts
  • 66Oplossingen
  • 974Likes

@CMK Gezien het feit je klant bent van Ziggo. Heeft KPN niks met jou te maken. Als ze de koper aansluiting afsluiten gebeurt er bij jou niks, gezien je gewoon Ziggo klant bent.

Dus ik begrijp niet "Daar ben ik mooi klaar mee".

Ten 2e die glasvezel heeft ook helemaal niks met Ziggo klanten te maken, VodafoneZiggo levert geen diensten op KPN glasvezel. Dus er veranderd niks aan het Ziggo signaal in de woning ook al komt KPN geen glasvezel aanleggen. 

Steefb

Level 20
  • 17105Posts
  • 3116Oplossingen
  • 8185Likes

Misschien gebruikt ts nog telefoon via KPN?

Als dat zo is via ziggo laten lopen.

Verder zoals al gezegd is het een KPN probleem, ziggo kan er niets mee.