hukem016

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Glasvezel aansluiting?

Hoi beste Toppers, al een geruime tijd zit ik al te wachten op Ziggo Giganet en die is nog steeds niet beschikbaar in Edam?????

Van de week viel er in de brievenbus een bericht van T-Mobile dat er binnenkort gestart word met het ingraven van glasvezel in de straat en bij onze woning en als ik mij aan zou melden bij T-Mobile krijg ik een gratis aansluiting in mijn woning.

Mijn vraag is wanneer er deze glasvezel optie van Ziggo ook in de straat komt met super snel internet!

Het word tijd, het had er al lang moeten zijn vind ik!

Ik heb in feite geen zin om over te stappen, maar ik twijfel enorm.

Jammer ook dat er totaal geen duidelijkheid is over hoe en wat glasvezel aansluiting update`s  te vinden is van Ziggo in onze buurt en omgeving op Ziggo website zelf.

En als je gaat kijken op de website zelf of er Giganet beschikbaar is op mijn adres krijg je een melding van `` ja hoor er is 600 Mbit/s beschikbaar ( en deze heb ik van Ziggo ) en dat is toch geen 1000 Mbit/s?

Er was een hele lange tijd heel veel tam tam reclame op de tv over Giganet en nu is dat compleet van de aardbodem verdwenen.

Alsof Ziggo gestopt is met het uitrollen van Giganet?

Ik hoop op positief nieuws van jullie en dat er van Ziggo ook snel glasvezelkabel in mijn woning komt, net als T-Mobile.

 

Voor allen een fijn weekend gewenst en tot horens toppers!!!!!

Voor 

 

 

25 Reacties 25
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Precies, Ziggo zelf heeft feitelijk ook twee of drie aparte takken de provider, de operator en de netwerkbeheerder. Het is hier deels of topic zoals in andere topics is genoemd kan Ziggo de provider ook via andere netwerken leveren. 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

en dan vraag ik mij af of je als particulier wel een 1 giga aansluiting nodig hebt.

Beetje tv kijken en internetten daar heb ik met mijn 350 abo meer dan genoeg aan.

 

En Ts geeft in zijn topic al aan dat hij een abonnement bij t-mobile moet afnemen als hij de aansluiting gratis in huis wil hebben.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@puppie dat mag iedere klant zelf bepalen laten we net als de upload dit topic niet vervuilen met een discussie over de nut en noodzaak van een Gigabit abonnement.

 

 

hukem016
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi toppertje, dit is precies wat ik ook te zien krijg bij de check.

Erg bedankt voor de bevestiging!

Ik hoop maar dat Ziggo dit snel oplost en deze abo kan nemen.

 

Erruuug bedankt voor uw reactie!!!

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de bal ligt nu bij de gemeente als ik dit zo allemaal lees

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@hukem016 Ziggo kan dit enkel in samenwerking met de netwerkbeheerder/eigenaar de gemeente oplossen. Als het gemeente bestuur hier niet in wil investeren zal het bij de huidige leverbare snelheden blijven.

Uitgelicht topic