Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zag net een andere reactie over dit fenomeen:
@AoxoMoxoA schreef:
Sinds nog niet zo lang heeft Ziggo de filosofie opgepakt om bij modems die in bridgemode staan, de LED groent laten kleuren in plaats van wit.
Er is alleen iets raars aan de hand als je modem niet in bridge staat en er geen eigen router aan hebt gekoppeld. Ik hou het erop dat je modem in bridge staat en het je aan recente info ontbreekt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik kan dat ook niet vinden in de gebruiksaanwijzing / installatie handleiding en niet op het forum.
Morgen komt een Ziggo moderator langs, mogelijk kunnen zij achterhalen wat dat betekent.
Ik zag net een andere reactie over dit fenomeen:
@AoxoMoxoA schreef:
Sinds nog niet zo lang heeft Ziggo de filosofie opgepakt om bij modems die in bridgemode staan, de LED groent laten kleuren in plaats van wit.
Er is alleen iets raars aan de hand als je modem niet in bridge staat en er geen eigen router aan hebt gekoppeld. Ik hou het erop dat je modem in bridge staat en het je aan recente info ontbreekt.
Ik zie in de documentatie alleen een groen knipperende ring. Dat betekent dat de modem bezig is met een firmwareupdate.
Dank Bert, modem staat inderdaad in Bridge mode. Dus dat zal het zijn.
Goedemiddag @Pacal99 en een warm welkom op de Community,
Zo te zien heb je al het antwoord op je eigen vraag gegeven. Als de LED Ring groen is, dat bekent dit dat het modem in bridged modus staat. Als de LED ring gedurende 1 tot 5 minuten knippert, dan betekent dit dat de firmware van het modem bijgewerkt wordt.
Kan die lelijke lantaarn ook uit?
@Brakke_Bezem Log in in je modem en ga naar geavanceerde instellingen en dan LED-ring, daar kun je de LED-ring instellen zoals je wenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.