Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
redydo2015
Level 6

Giganet lagere snelheid maar 390MB/s

Hoi mijn 1 GB verbinding had netjes 900MB/s nu zit ik nog op 390 MB/s.

Ik weet dat het kan variëren tot minimaal 600 MB/s maar dit is wel heel laag.

Meer mensen hier ervaring mee. Het is gemeten op de router zelf. Dus direct van de bron.

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
redydo2015
Level 6
Topicstarter
11 Reacties 11
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

aanvulling:

gebruik je een eigen router met het ziggo modem in bridge mode of alleen connectbox?

0 Kudos
redydo2015
Level 6
Topicstarter

Hoi mijn modem staat in bridge mode,

Bij de vorige was de verbinding altijd stabiel.

Toen ik vanochtend bij modem keek stond naar mijn idee alles goed zowel de upload als download. De overige kan ik niet over oordelen. ik zal vanavond alles in het bericht zetten

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je zowel de modem als router al eens 30 (edit: seconde) van de stroom gehad ?

0 Kudos
redydo2015
Level 6
Topicstarter

@anoniemforum  schreef:

heb je zowel de modem als router al eens 30 van de stroom gehad ?


30minuten of seconden?

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

foutje

seconde idd 

0 Kudos
redydo2015
Level 6
Topicstarter

Ik ga het vanavond proberen. Ik kan het vanaf mijn werk doen maar als 1 van de 2 niet terugkomt heb ik een andere uitdaging. (Dit gaat nu niet werken, ik kan zonder internet me wcd niet schakelen, wel via lokaal netwerk.) 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @redydo2015! Jammer dat je internet snelheid niet is zoals je abonnement aangeeft. Laat je weten hoe de reset is gegaan?

0 Kudos
redydo2015
Level 6
Topicstarter
redydo2015
Level 6
Topicstarter

Modem opnieuw opgestart en router naar fabrieks instelling en alles handmatig ingesteld en backup gemaakt. 

voor de volgende keer😁

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Kijk eens aan, super! Fijn dat snelheid nu weer in orde is, thnx voor je update!

0 Kudos