1
Vraag
2
Reacties
ErKi

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Gigabox modem verliest verbinding of is zeer traag

Ik heb sinds korte tijd ook het Gigabox Modem en bij mij is de snelheid niet beter geworden, maar valt de verbinding ook geregeld weg of is de performance zeer slecht. Er is al een monteur langs geweest, maar het probleem blijft. Mijn modem staat in bridge mode. Ik heb Ziggo ook al gebeld, maar omdat het modem in bridge mode staat kon de medewerker van Ziggo weinig zien. Kan iemand van Ziggo (moderator) wellicht eens in het modem kijken of er problemen zijn te vinden? Problemen doen zich zowel bedraad als draadloos voor. Achter het modem hangt een viervoudig TP-link deco M9 plus mesh wifi systeem. Ik weet zo niet hoe ik in kan loggen op het modem, nu hij in bridge mode staat.

23 Reacties 23
ErKi
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop dat dit deze week nog lukt, morgen ben ik in ieder geval thuis.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @ErKi. Voor vandaag had ik helaas geen plek meer, ik heb daarom een monteur gepland voor morgenmiddag (12-01) tussen 12.00 en 18.00 uur. Je ontvangt per mail nog een bevestiging van deze afspraak. Past het niet? Via de link in de bevestigingsmail kan je de afspraak wijzigen en zelf een ander tijdvak kiezen. Of laat het hier gerust weten, mocht je er niet uitkomen. 🙂 

 

Houd je ons op de hoogte?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @ErKi, we zijn een tijdje verder dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen? We horen het graag! 

ErKi
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ja hoor, opgelost met een ander modem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic