Nadat ik gisteren ervaren heb dat er een bug in de DHCP van het gigabit modem zit heb ik nu een ubiquity router aangeschaft om verder te kunnen. Ik kan alleen mijn modem nergens zelf in bridge modus zetten, klanteservice aan de telefoon verwijst mij naar de community.
Bij deze dus de vraag, wie kan mijn modem in bridge modus zetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt alleen het modem zelf in bridge mode zetten als je in voormalig UPC-gebied woont (fUPC). In andere gevallen zal Ziggo dit moeten regelen.
Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan bridge mode voor je inschakelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.
Staat bij deze ook uit 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt alleen het modem zelf in bridge mode zetten als je in voormalig UPC-gebied woont (fUPC). In andere gevallen zal Ziggo dit moeten regelen.
Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan bridge mode voor je inschakelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.
heb je in mijn ziggo wifi hotspots uitgezet ?
als die aan staat kan dat met in bridge mode (laten) zetten problemen opleveren
Staat bij deze ook uit 🙂
ik heb mijn modem in bridge mode en wifispots aan werkt dikke prima
Wifispots uitgezet en had vanochtend opeens de optie om zelf op bridge te zetten.
Probleem is dus bij deze verholpen. Als dat het echt is snap ik niet dat de klantenservice dat niet weet.
het in bridge mode zetten als de wifispots aan staat wilt nog weleens voor problemen zorgen
en zover ik weet ondersteund ziggo in bridge mode geen wifispots
dan is dan niet waar denk ik ik kan ondanks dat mijn modem thuis in bridge mode staat nog steeds verbinding maken met de wifispots als ik niet thuis ben
misschien bedoelde ze de wifispot van het modem zelf wat logisch is aangezien de wifi uitgaat
dat zou kunnen
mij weet wel dat wifispots aan en dan het modem in bridge mode (laten) zetten voor probleem kan zorgen
volgens mijn kon je zodra het modem in bridge mode staat de wifispot weer aanzetten waardoor je toch gebruik er van kan maken maar of dat zo is zou een moderator kunnen bevestigen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.