1
Vraag
2
Reacties
devilmastah

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gigabit modem in bridge modus

Nadat ik gisteren ervaren heb dat er een bug in de DHCP van het gigabit modem zit heb ik nu een ubiquity router aangeschaft om verder te kunnen. Ik kan alleen mijn modem nergens zelf in bridge modus zetten, klanteservice aan de telefoon verwijst mij naar de community. 

Bij deze dus de vraag, wie kan mijn modem in bridge modus zetten? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Je kunt alleen het modem zelf in bridge mode zetten als je in voormalig UPC-gebied woont (fUPC). In andere gevallen zal Ziggo dit moeten regelen.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan bridge mode voor je inschakelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.

Bekijk in context

devilmastah
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Staat bij deze ook uit 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Je kunt alleen het modem zelf in bridge mode zetten als je in voormalig UPC-gebied woont (fUPC). In andere gevallen zal Ziggo dit moeten regelen.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan bridge mode voor je inschakelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je in mijn ziggo wifi hotspots uitgezet ?

als die aan staat kan dat met in bridge mode (laten) zetten problemen opleveren

devilmastah
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Staat bij deze ook uit 🙂

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik heb mijn modem in bridge mode en wifispots aan werkt dikke prima 

devilmastah
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wifispots uitgezet en had vanochtend opeens de optie om zelf op bridge te zetten. 
Probleem is dus bij deze verholpen. Als dat het echt is snap ik niet dat de klantenservice dat niet weet.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het in bridge mode zetten als de wifispots aan staat wilt nog weleens voor problemen zorgen 

en zover ik weet ondersteund ziggo in bridge mode geen wifispots

FD4997B9-2A13-4530-9F68-192B44D83656.jpeg

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/bridge-modus

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dan is dan niet waar denk ik ik kan ondanks dat mijn modem thuis in bridge mode staat nog steeds verbinding maken met de wifispots als ik niet thuis ben

misschien bedoelde ze de wifispot van het modem zelf wat logisch is aangezien de wifi uitgaat 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dat zou kunnen

 

mij weet wel dat wifispots aan en dan het modem in bridge mode (laten) zetten voor probleem kan zorgen

 

volgens mijn kon je zodra het modem in bridge mode staat de wifispot weer aanzetten waardoor je toch gebruik er van kan maken maar of dat zo is zou een moderator kunnen bevestigen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic