Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
ik heb sinds kort giganet met dus de gigabox unpn aan gevinkt nu krijg ik nog steeds verbinding moderate voor mijn online game als ik hem aan zet en de internet test op de ps4 krijg een een snelheid van 300 mb na nog geen 5 minuten is het dan 44 mb wat gaat er hier mis bij de connectbox had ik nooit last altijd een goede online game beleving maar dit valt nu zwaar tegen
ik heb sinds kort giganet met dus de gigabox unpn aan gevinkt nu krijg ik nog steeds verbinding moderate voor mijn online game als ik hem aan zet en de internet test op de ps4 krijg een een snelheid van 300 mb na nog geen 5 minuten is het dan 44 mb wat gaat er hier mis bij de connectbox had ik nooit last altijd een goede online game beleving maar dit valt nu zwaar tegen
Je kan jammer genoeg met een PS4 geen betrouwbare snelheidsmeting doen , dit omdat voordat de download opgestart is de software van de PS4 er al klaar mee is en stopt dus veel te snel met de meting.
Probeer het eens met www.speedtest.net verander de gekozen server in KPN Amsterdam ,kijk dan eens wat je haalt.
Wat ik niet goed begrijp van je post is of je ook problemen ervaart als je aan het gamen bent ?
ik merk het als ik nat type open heb staan heb ik veel meer kans op een game nu staat er moderate heel moeilijk om in een game te komen en als je dan een game heb dan lag hij de hele game happerend heel vervelend heb dit nooit eeder gehad toen had ik nog de connect box en joinde ik alles en de games liepen nooit zo slecht
ik merk het als ik nat type open heb staan heb ik veel meer kans op een game nu staat er moderate heel moeilijk om in een game te komen en als je dan een game heb dan lag hij de hele game happerend heel vervelend heb dit nooit eeder gehad toen had ik nog de connect box en joinde ik alles en de games liepen nooit zo slecht
Heb je de voorgestelde speedtest gedaan ?
Kan je foto plaatsen van hoe het modem is aangesloten ?
speedtest geeft op een macbook zo een 900 mb aan met een cat7 kabel dezelfde kabel gebruik ik voor de playstation ook de zwarte kabel is de cat7 die daar onder cat6 voor de mediabox
speedtest geeft op een macbook zo een 900 mb aan met een cat7 kabel dezelfde kabel gebruik ik voor de playstation ook de zwarte kabel is de cat7 die daar onder cat6 voor de mediabox
Hi,
En foto van hoe het aangesloten zit op de aop van Ziggo ?
De hoofdaansluiting is het punt waar de Ziggo kabel het pand binnenkomt. Vanaf de hoofdaansluiting wordt het signaal verder verspreid, bijvoorbeeld richting je tv, modem of mediabox. Meestal zit de hoofdaansluiting in de woonkamer of in je meterkast.
Nog van harte welkom hier op de Community! Ah, voor online gamen heb je natuurlijk een goed snelheid nodig! Je bent goed aan de slag gegaan samen met met @Ronihd zie ik
Fijn dat het inmiddels ook gelukt om het snel en stabiel te krijgen, bedankt voor je update daarover!
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een
level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees
je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...