Ik heb sinds afgelopen dinsdag de snelste internet aansluiting van ziggo, maar hij haalt bij lange na de snelheid van 1000Mbps niet. blijft bekabeld steken op 432Mbps. Wat kan ik hier aan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het zelf opgelost, was in mijn router instellingen aan het spitten en kwam daar een instelling tegen die prioritering van mijn ip camera's regelde. Die heb ik uit gezet en voila; 932Mbps.
prioritering is niet meer nodig bij internetsnelheden boven de 200Mbps. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe meet je? Met welke apparatuur ? Wifi of via utp?
UTP cat6
Modem staat in bridge modus, en heb mijn eigen router van linksys EA9500v2
Ik heb het zelf opgelost, was in mijn router instellingen aan het spitten en kwam daar een instelling tegen die prioritering van mijn ip camera's regelde. Die heb ik uit gezet en voila; 932Mbps.
prioritering is niet meer nodig bij internetsnelheden boven de 200Mbps. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
mogelijk is de hoofdaansluiting niet geschikt voor internet giga
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)
Is al opgelost: zie oplossing boven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.