Vandaag weer een thuiswerkdag met alleen maar ellende. Omdat het probleem er nog steeds is en hier op het forum ook geen oplossing gevonden kan worden dacht ik, ga maar weer eens bellen.
De medewerker aan de telefoon had 3 keer nodig om mijn gegevens in het systeem op te vragen. Ziggo heeft ook last van traagheid gaf hij aan, systemen zijn al een tijdje erg traag.
Na 10 minuutjes kon hij eindelijk uitzoeken wat er misschien aan de hand was.
Hij voeg aan mij om even te wachten zodat hij iets kon nakijken of er iets mijn verbinding aan de hand was.
Maar na 59 min en 59 seconde in de wacht, werd mijn de verbinding verbroken. Dus dit keer weer geen succes met bellen naar support.
Hopelijk wordt dit probleem een keer opgelost... a.s. woensdag heb ik weer een thuiswerk moment... wie weet gaat het wel goed...
zo niet dan laat ik het jullie wel weten... iedereen tot volgende week woensdag.
Fijn weekend!!! 🙂