Ik heb mijn giga connectbox vandaag ontvangen. De oude connectbox stond in bridge mode.
Ik zie nergens hoe ik de giga connectbox in bridge mode kan zetten of staat hij daar al in?
Dank
Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.
Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.
Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.
Heb je (nog steeds) een eigen router?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een vervangend modem neemt in principe de configuratie van het oude modem over. De nieuwe Connect Box Giga zou dus ook in bridge mode moeten staan. Je kunt dit zelf controleren: jouw eigen router moet bijvoorbeeld direct een publiek IP-adres ontvangen van Ziggo.
Maar ik zou toch als ik met mijn PC naar het modem ga de instelling naar bridge moeten zien?
Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.
Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.
Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.
Veel plezier met je nieuw connectbox Giga @weeren44! Kom je er uit met de stappen van @tobiastheebe? Je kunt het modem zelf in bridge modus zetten.
De giga connectbox werkt goed. Hij staat nog niet in bridge mode, moet ik dat wel doen?
Ook staat DHCP nog aan, moet ik die uitzetten?
Vast dank.
Frans van Weeren
Heb je (nog steeds) een eigen router?
@weeren44 Kom je er uit met het advies van @tobiastheebe?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.