1
Vraag
2
Reacties
jrs_24

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Giga Connectbox in Bridge mode

Hallo,

 

Zou iemand mijn connectbox giga in bridge modus kunnen zetten?

 

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@jrs_24 Ik zie dat het modem inderdaad nog niet goed in bridged modus is gezet. Dit heb ik nu alsnog voor je gedaan. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @jrs_24 en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum! Ik begrijp dat je het modem graag in bridged modus gezet wilt hebben. Hierover heb zo te zien inmiddels al contact gehad. Zo te zien is het modem al naar bridged modus gezet n.a.v het contact wat je hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen?

jrs_24
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb contact met een collega gehad van u maar helaas staat het modem niet in bridge mode. Zou u hem naar bridge kunnen zetten?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@jrs_24 Ik zie dat het modem inderdaad nog niet goed in bridged modus is gezet. Dit heb ik nu alsnog voor je gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic