Beste,
ik wil graag mijn tplink router ertussen uit hebben, deze heeft de ip range 192.168.2.1
wanneer ik op mijn modem in log op 192.168.178.1 en de ip reeks wil aanpassen naar 192.168.2.1 onder het kopje DHCP. word mij verteld dat dit geen geldig adres is.
Wil een moderator dit voor mij aanpassen?
Ik heb een giga connect modem:
ip adres modem veranderen naar: 192.168.2.1
Alvast Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ha @cvanrienen ik heb je verzoek doorgezet naar een collega. Geef deze een dag of wat, binnen enkele dagen lukt het dan om deze reeks aan te passen.
Je maakt me wel nieuwsgierig, wat gaat er stuk als je deze reeks gewoon laat staan?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
ik ben op zoek naar een moderator die mij kan helpen, alleen moderators kunnen wijzigingen maken in mijn modem.
Graag snel reactie,
Daarom schreef ik: "Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic."
@Marije zou jij mij kunnen helpen? met het wijzigen van het standaard ip adres van mijn ziggo connect modem van 192.168.178.1 naar 192.168.2.1 ?
Bvd
@cvanrienen Alles wordt door de Ziggo moderators in volgorde van binnenkomst verwerkt, iedereen wil snel geholpen worden, dit is geen chatkanaal.
Ha @cvanrienen ik heb je verzoek doorgezet naar een collega. Geef deze een dag of wat, binnen enkele dagen lukt het dan om deze reeks aan te passen.
Je maakt me wel nieuwsgierig, wat gaat er stuk als je deze reeks gewoon laat staan?
Dank je voor het aanpassen. Ik wil de tplink router ertussen uit hebben. Switch en audio direct op modem.
Helder verhaal! Is het ondertussen gelukt? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.