Goedemorgen @Bert.munneke en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum! Wat expert @Bert hier aangeeft klopt, het spamfilter is zelflerend en onthoud welke adressen wel en niet vallen onder spam. Controleer in de e-mailinstellingen of het mailadres niet per ongeluk is aangemerkt als zijnde ongewenst/phishing. In onderstaande screenshot zie je waar je deze opties kunt vinden in de webmailomgeving.
1. Log hiervoor in op webmail.
2. Klik op de drie streepjes bovenin (naast het Ziggo Logo)
3. Ga vervolgens naar Instellingen in het drop-downmenu.
4. Klik daarna op E-mail in het menu wat nu links verschijnt.
Je ziet nu instellingen voor automatisch doorsturen en geblokkeerde afzenders staan,

Staat in de instellingen alles goed en is het e-mailadres niet geblokkeerd? Dan raad ik aan een bericht te sturen naar mijn collega's van abuse via abuse@ziggo.nl. Leg dan in het kort uit welke e-mails niet aankomen en wat de afzender is.