Op mijn adres heb ik 2 mailadressen. In de mailbox komt alles tezamen in één bak. Kan ik die mailboxen van elkaar scheiden (i.v.m. de privacy) ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarschijnlijk heb je een alias aangemaakt, wat je wil is een extra e-mail adres.
E-mail beheren | Klantenservice | Ziggo
E-mailadres aanmaken | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk heb je een alias aangemaakt, wat je wil is een extra e-mail adres.
E-mail beheren | Klantenservice | Ziggo
E-mailadres aanmaken | Klantenservice | Ziggo
Hi @Harmmuller
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ik deel het vermoeden van @Steefb. Het klinkt alsof er een alias is aangemaakt, omdat deze alias de inbox deelt met het e-mailadres waar deze onder hangt. Wanneer je een e-mailadres wilt met een afzonderlijke inbox, dan dien je dus een ''Extra E-mailadres'' aan te maken. Is het gelukt met de tips van @Steefb die je hierover hebt ontvangen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.