Het probleem bestaat eigenlijk uit meerdere delen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
OK, duidelijk, dit is iets uit de vorige eeuw en niet meer geschikt voor het huidige digitale tijdperk.
Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je in de hedendaagse staat maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt voor een Ziggo monteur maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie maar 3 upstream kanalen en nog het één en ander aan Fouten na RS wat wijst op een niet lekker signaal, de sterktes zijn wel goed.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
OK, duidelijk, dit is iets uit de vorige eeuw en niet meer geschikt voor het huidige digitale tijdperk.
Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je in de hedendaagse staat maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt voor een Ziggo monteur maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Hey @Mvdhorst . Welkom hier!
Top dat je een topic aanmaakt en direct veel informatie meegeeft. Zo kunnen we altijd het snelst helpen ^^. Ik sluit me helemaal aan bij @Be rt ; dit moet snel worden aangepast. Ik zie dat je inmiddels een afspraak gemaakt hebt. Top! Hou je ons op de hoogte van de gang van zaken? 😄
Monteur is afgelopen maandag langs geweest, alles lijkt nu weer stabiel te zijn. Ook het WiFi signaal lijkt stabiel te zijn, het zal toch een kleine netwerk reset zijn geweest elke keer.
De monteur heeft het AOP vervangen, hij zag fouten in mijn 4e upstream kanaal, nu zie ik ook weer 6 upstream kanalen.
Bedankt voor het advies!
TOP, veel internetplezier gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.