Ik gebruik voor mijn email-verkeer alleen maar ziggo webmail. Onlangs heeft er een update plaatsgevonden. Sinds deze update zijn mijn gelezen email berichten niet meer gemarkeerd. Voorheen waren ongelezen emails dik gedrukt en gelezen 'licht' gedrukt. Nu niet meer dus. Heel irritant. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar niemand kon een oplossing bieden. Als ik hier geen oplossing voor kan vinden ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider. Dat zou ik jammer vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het idee dat dit afhangt van welke weergave je gebruikt in je mail. In de lijstweergave is het ongelezen bericht inderdaad helemaal vet. In de verticale weergave is bij een ongelezen bericht het onderwerp dun, maar staat ervoor wel een (dicht) envelopje en is de datum ook vet gedrukt (Safari).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke browser gebruik je?
In Edge zie ik wel dik gedrukte niet gelezen mails en dun gedrukte gelezen mails.
Ik heb het idee dat dit afhangt van welke weergave je gebruikt in je mail. In de lijstweergave is het ongelezen bericht inderdaad helemaal vet. In de verticale weergave is bij een ongelezen bericht het onderwerp dun, maar staat ervoor wel een (dicht) envelopje en is de datum ook vet gedrukt (Safari).
Hallo Bert.
Bedankt voor de reactie. Ik gebruik geen browser. Ik gebruik online ziggomail
nog een keer ikke, internetbrowser is safari
Dank voor de reactie bburgg.
Ik heb verschillende weergaves geprobeerd; verticale weergave blijven gelezen berichten dik gedrukt. In de lijst weergave zijn de gelezen berichten wel dun gedrukt. Dan gebruik ik voortaan maar deze weergave. Wel gek ik gebruik al 20 jaar verticale weergave , nu opeens voor t eerst dit probleem...
thanks!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.