1
Vraag
2
Reacties
Mrtn

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelezen berichten niet meer licht gedrukt lettertype als markering

Ik gebruik voor mijn email-verkeer alleen maar ziggo webmail. Onlangs heeft er een update plaatsgevonden. Sinds deze update zijn mijn gelezen email berichten niet meer gemarkeerd. Voorheen waren ongelezen emails dik gedrukt en gelezen 'licht' gedrukt. Nu niet meer dus. Heel irritant. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar niemand kon een oplossing bieden. Als ik hier geen oplossing voor kan vinden ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider. Dat zou ik jammer vinden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ik heb het idee dat dit afhangt van welke weergave je gebruikt in je mail. In de lijstweergave is het ongelezen bericht inderdaad helemaal vet. In de verticale weergave is bij een ongelezen bericht het onderwerp dun, maar staat ervoor wel een (dicht) envelopje en is de datum ook vet gedrukt (Safari).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welke browser gebruik je?

In Edge zie ik wel dik gedrukte niet gelezen mails en dun gedrukte gelezen mails.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ik heb het idee dat dit afhangt van welke weergave je gebruikt in je mail. In de lijstweergave is het ongelezen bericht inderdaad helemaal vet. In de verticale weergave is bij een ongelezen bericht het onderwerp dun, maar staat ervoor wel een (dicht) envelopje en is de datum ook vet gedrukt (Safari).

Mrtn
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert.

Bedankt voor de reactie. Ik gebruik geen browser. Ik gebruik online ziggomail

Mrtn
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nog een keer ikke, internetbrowser is safari

Mrtn
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reactie bburgg.

 

Ik heb verschillende weergaves geprobeerd; verticale weergave blijven gelezen berichten dik gedrukt. In de lijst weergave zijn de gelezen berichten wel dun gedrukt. Dan gebruik ik voortaan maar deze weergave. Wel gek ik gebruik al 20 jaar verticale weergave , nu opeens voor t eerst dit probleem...

 

thanks!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic