Vraag
Reacties
Oplossing
genknacke
Level 1

Gehuurde wifi boosters kopen

Ik heb de M4 wifi boosters gehuurd ter beoordeling. Ze werken prima. Nu wil ik ze alsnog graag kopen. Moet ik dan eerste de huur opzeggen en vervolgens nieuwe bestellen? Of kan ik de huur omzetten in koop?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @genknacke! Sorry voor de rijkelijk late reactie allereerst. We zijn onlangs verhuisd naar een ander platform met de Community en hebben daardoor enkele dagen niet kunnen reageren. Helaas hebben we een achterstand opgelopen 😞

Fijn dat de Deco M4 set naar volle tevredenheid is! Eventueel kun je de huurconstructie 'omzetten' in een koopconstructie. Neem contact op met onze klantenservice (mocht je dit nog niet gedaan hebben) om eerst de huur stop te zetten. Zodra dat verwerkt is kan een nieuwe koop-set je kant op. Deze bestel je dan eenvoudig via onze website.

Vragen? Laat het gerust weten hier!

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
JGWH Verhoeven
Level 5

Ik zou ze niet kopen, binnen 2/3 zijn ze verouderd. Nu kun je maandelijks opzeggen.

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @genknacke! Sorry voor de rijkelijk late reactie allereerst. We zijn onlangs verhuisd naar een ander platform met de Community en hebben daardoor enkele dagen niet kunnen reageren. Helaas hebben we een achterstand opgelopen 😞

Fijn dat de Deco M4 set naar volle tevredenheid is! Eventueel kun je de huurconstructie 'omzetten' in een koopconstructie. Neem contact op met onze klantenservice (mocht je dit nog niet gedaan hebben) om eerst de huur stop te zetten. Zodra dat verwerkt is kan een nieuwe koop-set je kant op. Deze bestel je dan eenvoudig via onze website.

Vragen? Laat het gerust weten hier!

0 Kudos