Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, mijn dochter heeft van jullie een bericht gekregen dat haar ziggo account gehackt en door jullie geblokkeerd is. Tevens heeft ze een anonieme mail gekregen dat haar account gehackt is en dat er remote malware op haar computer is geïnstalleerd. Nu vragen ze geld om de gegevens niet op internet te plaatsen. Wat kan ik nu het beste doen? Groet Laurens Schmeitz
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nooit Betalen.
Verander ten eerste de ziggo wachtwoorden.
Het verstandigst is waarschijnlijk de computer volledig opnieuw te installeren en alle wachtwoorden, zeker van financiële en overheidsdiensten te veranderen.
Verwijder haar e-mail adres in je bericht. Anders wordt er nog meer rommel naar haar verstuurd.
Nou het viel onder hetzelfde klantnummer bleek na contact met ziggo vanavond. Maar ergens zijn in de laatste jaren de @Home mailadressen verdwenen uit Mijn Ziggo. Ziggo gaat ze nu alsnog toevoegen, dan kan ik het wachtwoord wijzigen. Dank voor je reactie
Nooit Betalen.
Verander ten eerste de ziggo wachtwoorden.
Het verstandigst is waarschijnlijk de computer volledig opnieuw te installeren en alle wachtwoorden, zeker van financiële en overheidsdiensten te veranderen.
Verwijder haar e-mail adres in je bericht. Anders wordt er nog meer rommel naar haar verstuurd.
@Laurens69 haal even dat e-mailadres weg, dit is een openbaar forum, en voor iedereen zichtbaar.
Done. Thanks
Maar ziggo heeft mijn mailadres geblokkeerd dus kan WW ook niet wijzigen nu
Done, dank
Je kan prima je WW wijzigen als je mailadres geblokkeerd is. Als het goed is staat in de mail die je van Ziggo gehad hebt ook een link naar de beschrijving hoe je dat moet doen.
Okay, ga ik proberen. Thanks
Wijzig als eerste het Mijn Ziggo wachtwoord, log uit.
Log weer in met het nieuwe wachtwoord en wijzig in Mijn Ziggo het wachtwoord van het e-mailadres.
"Tevens heeft ze een anonieme mail gekregen dat haar account gehackt is en dat er remote malware op haar computer is geïnstalleerd."
Dat kan ook bluf zijn om je bang te maken, emailbox / emailadres gehackt, is iets anders dan computer gehackt.
Scan je computer met dit op zichzelf staande programma, dit wordt een paar maal per dag geupdate met de nieuwst bekende virussen en malware: Microsoft-beveiligingsscanner Downloaden | Microsoft Docs
Verwijder na scannen dit programma, wil je het opnieuw gebruiken, download het opnieuw.
Dank, helaas is dit al zo'n oud mailadres (@home) dat het niet meer in Mijn Ziggo staat. Waarschijnlijk moet ik dan bij ziggo zelf terecht? Groet Laurens
@Laurens69 Is het een emailadres wat onder een oud abonnement klantnummer valt?
Nou het viel onder hetzelfde klantnummer bleek na contact met ziggo vanavond. Maar ergens zijn in de laatste jaren de @Home mailadressen verdwenen uit Mijn Ziggo. Ziggo gaat ze nu alsnog toevoegen, dan kan ik het wachtwoord wijzigen. Dank voor je reactie
Ik heb ook een bericht gekregen dat mijn account gehackt is en dat uitgaande mail geblokkeerd is. Nu moet ik twee wachtwoorden wijzigen (mijn ziggo en emailaccount). Mijn ziggo is gelukt, maar als ik bij produkten mijn "hoofd email" zoek om het wachtwoord te wijzigen dan is dat niet zichtbaar. Mijn aliassen zijn wel zichtbaar. Hoe kan ik snel het wachtwoord van mijn 'hoofdmail" wijzigen?
@jajejada Heeft inmiddels een eigen topic over dit probleem: email wachtwoord wijzigen - Ziggo Community
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...