1
Vraag
2
Reageer en help mee
tteerink

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gehackt - Mail geblokkeerd

Een aantal maanden geleden is mijn mail geblokkeerd door ziggo ivm een hack. helemaal prima. Als advies kreeg ik een nieuwe Mijn Ziggo aan te maken met een nieuwe mail, zodat de oude mail hier aan kon worden toegevoegd. ook dit is gelukt, tot vorige week. Nu vraagt Ziggo om t wachtwoord voor de oude mail en deze komt schijnbaar niet overeen met het nieuwe mailadres. Ik kan niets ontvangen of versturen, dus een inlogcode aanvragen heeft ook geen nut, omdat deze naar het niet te openen mailadres wordt gestuurd, Ik zit vast, dus hoop dat iemand een oplossing heeft. Klantnuummer voor beide mails zijn hetzelfde 

 

Alvast bedankt.

Groeten,

Ralph

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Nu vraagt Ziggo om t wachtwoord voor de oude mail en deze komt schijnbaar niet overeen met het nieuwe mailadres."

Ieder mailadres heeft zijn eigen wachtwoord.

Probeer je oude wachtwoord waar bij je oude emailadres hoort.

 

Log in je huidige Mijn Ziggo in en ga naar Producten => Internet => scrol naar het oude email adres en klik daarachter om het wachtwoord te wijzigen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@tteerink goed dat je even aan de bel trekt. Want zulke kuren zijn altijd balen en zuur, helemaal als je niet meer in je mailbox kunt.

Kan je iets met de tips van @Bert?

Daarnaast, wis altijd even je cache en cookies vooraf, plus draai een virusscan op al je apparaten. Kom je dan verder? Deze tips helpen je vaak ook! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic