Ik vind de instellingen niet in mijnziggo rondom mijn bestaande email box/account. Ik kan een nieuw account aanmaken, maar zie hier nergens de bestaande account-instellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedoel je dit?
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
helaas…
de plek waar ik t wachtwoord kan instellen van mijn bestaande email boxen.
hier kun je alleen de nieuwe aanmaken, nergens een tab of knop met bestaande boxen.
dan vrees ik dat ik tussen wal en schip ben beland. ben verhuisd, ik zie mijn huidige, bestaande inbox er dus NiET staan. als ik mijn bestaande mailbox ingeef bij “nieuw email adres aanmaken” geeft hij logischerwijs aan dat het al bestaat.
iets voor de helpdesk?
Heb je je abonnement laten ‘verhuizen’ of opgezegd en een nieuwe aangevraagd?
dat is niet helemaal duidelijk. verhuisd, maar naar het adres van mijn ouders, die al ziggo hadden/hebben. daarna ben ik van daar uit naar het nieuwe adres verhuisd, maar daar is eea misgegaan. tijdje disconnected geweest.
Dit is een klusje voor een Ziggo community moderator.
Hey @lardenoye . Welkom hier!
Als ik het goed begrijp heb je dus je oude Ziggo abonnement, waar je e-mailadressen onderdeel van waren, opgezegd? Met het opzeggen van je (internet) abonnement, vervallen je e-mailadressen. Nu kunnen we natuurlijk altijd kijken of we adressen eventueel nog kunnen omhangen, maar ik kan niet garanderen dat dit succesvol gaat zijn.
Wil je me een privébericht sturen over welke adressen het gaat?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.