Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb hier 2 apparaten die beiden op pauze hebben gestaan via de app, dat is een ps4 en een chromebook.
Deze beiden apparaten zijn niet meer te verbinden met de wifi, ook staan ze niet meer in de lijst ook dat ze gepauzeerd staan.
Iemand hier bekend mee dit weer op te lossen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en op de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering controleren of de apparaten hier worden getoond? Zo ja, dan kun je ze uit de tabel verwijderen.
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en op de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering controleren of de apparaten hier worden getoond? Zo ja, dan kun je ze uit de tabel verwijderen.
Hi @Lennaert81, welkom hier!
Fijn om te zien dat @tobiastheebe je zo snel te hulp is geschoten. Was zijn tip voor jou dé gouden oplossing?
Dit was voor mij idd de gouden tip...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...