1
Vraag
2
Reacties
Het Hoofd

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifi verbinding met zonnepanelen

een nieuwe modem geinstalleert, maar die krijgt geen verbinding met de GoogWe wifi, van de zonnepanelen.

Monteur van de zonnepanelen rekend voor verbinden maken bijna 150 euro?

Betaald Ziggo dit terug?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo en andere providers ondersteunen geen software en hardware van derden, dat is ook niet te doen met tig duizend verschillende apparaten en dan nog eens de verschillende hardware versies en software versies.

 

Je kunt ook even wachten of er hier meer mensen zijn die de GoodWe hebben en je op weg willen helpen.

 

Mogelijk vindt je hier al een oplossing: Klik hier => zoeken GoodWe - Ziggo Community

Bekijk in context

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Om de vraag "Betaald Ziggo dit terug?"  te beantwoorden: Neen, die kosten betaalt Ziggo niet voor u.

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Buurman  die verwijst je al naar mijn Topic dank daarvoor 😊

 

@Het Hoofd 

De Installateur had nooit weg mogen gaan en de panelen niet zo achterlatend, dit is hier ook gebeurt en we wisten niet eens welke gegevens er in de App moesten, er is ook een Sems Portal App. Maar € 150,- nee niet voor Ziggo. Ik zou het bedrijf even opbellen en boos reageren op het handelen van de monteur. Bij mij hadden ze ongezien een verkeerd gat in me dak geboord en daarnaast weer een gat en daar zat het pijpje in, ze liepen wat te kibbelen dus ben gaan kijken maar eerste oog kon ik niks zien, tot ik dat niet opgevulde gat zag en door de isolatie van me dak heen keek. Bedrijf opgebeld en gezegd dat ik dit gewoon ronduit slordig vond en ze hebben gat opgevuld met kit en Purschuim, en de Woningbouw heeft nieuwe isolatie moeten aanbrengen, de heren dachten dit redden we wel in 2 uur. Mis wij hebben in ons nieuwbouw woning elke kamer een loze doos waar je leidingen door kan halen, nadeel die van de zolder hebben ze met de bouw niet afgedicht, ze hebben daar 2 uur overgedaan om te proberen een leiding door te krijgen. Ik zei al waarom gooi je ze niet in ons washok, aan de voorkant, de omvormer hangt boven het toilet en ze waren binnen 30 minuten klaar.

Ik heb daarna nog moeten na bellen voor de gegevens van de App en een Boekje voor de bediening en ben het zelf gaan uitvogelen, en daar een topic van gemaakt omdat de vraag steeds vaker kwam met de Goodwe Omvormer en Wifi.

 

Mocht je nu een zwak signaal hebben en een Smart Wifi Modem van Ziggo raad ik aan

Als je de Smart Wifi Pods huurt € 1,25 per stuk per maand, dan kun je er makkelijk bijbestellen of opzeggen per maand of als er een nieuwe versie wifi 6/ ax uitkomt.
 
 Eén 1 of 2 pods:
Ziggo Smart Wifi Pods - de beste oplossing voor bij je thuis

Bekijk in context

9 Reacties 9
S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Werkt het nu wel dan?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo en andere providers ondersteunen geen software en hardware van derden, dat is ook niet te doen met tig duizend verschillende apparaten en dan nog eens de verschillende hardware versies en software versies.

 

Je kunt ook even wachten of er hier meer mensen zijn die de GoodWe hebben en je op weg willen helpen.

 

Mogelijk vindt je hier al een oplossing: Klik hier => zoeken GoodWe - Ziggo Community

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Ziggo is je internetprovider, niet je IT partner. 

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

@Tjeerd85  schreef:

Ziggo is je internetprovider, niet je IT partner. 


😂

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Om de vraag "Betaald Ziggo dit terug?"  te beantwoorden: Neen, die kosten betaalt Ziggo niet voor u.

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Het Hoofd  Superexpert @Dave! heeft een mooi stappenplan gemaakt voor de WiFi van de GoodWe omvormer en dat staat hier te lezen. 

 Goodwe Sems Portal - verbinden met Ziggo Modem in ... - Ziggo Community

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Buurman  die verwijst je al naar mijn Topic dank daarvoor 😊

 

@Het Hoofd 

De Installateur had nooit weg mogen gaan en de panelen niet zo achterlatend, dit is hier ook gebeurt en we wisten niet eens welke gegevens er in de App moesten, er is ook een Sems Portal App. Maar € 150,- nee niet voor Ziggo. Ik zou het bedrijf even opbellen en boos reageren op het handelen van de monteur. Bij mij hadden ze ongezien een verkeerd gat in me dak geboord en daarnaast weer een gat en daar zat het pijpje in, ze liepen wat te kibbelen dus ben gaan kijken maar eerste oog kon ik niks zien, tot ik dat niet opgevulde gat zag en door de isolatie van me dak heen keek. Bedrijf opgebeld en gezegd dat ik dit gewoon ronduit slordig vond en ze hebben gat opgevuld met kit en Purschuim, en de Woningbouw heeft nieuwe isolatie moeten aanbrengen, de heren dachten dit redden we wel in 2 uur. Mis wij hebben in ons nieuwbouw woning elke kamer een loze doos waar je leidingen door kan halen, nadeel die van de zolder hebben ze met de bouw niet afgedicht, ze hebben daar 2 uur overgedaan om te proberen een leiding door te krijgen. Ik zei al waarom gooi je ze niet in ons washok, aan de voorkant, de omvormer hangt boven het toilet en ze waren binnen 30 minuten klaar.

Ik heb daarna nog moeten na bellen voor de gegevens van de App en een Boekje voor de bediening en ben het zelf gaan uitvogelen, en daar een topic van gemaakt omdat de vraag steeds vaker kwam met de Goodwe Omvormer en Wifi.

 

Mocht je nu een zwak signaal hebben en een Smart Wifi Modem van Ziggo raad ik aan

Als je de Smart Wifi Pods huurt € 1,25 per stuk per maand, dan kun je er makkelijk bijbestellen of opzeggen per maand of als er een nieuwe versie wifi 6/ ax uitkomt.
 
 Eén 1 of 2 pods:
Ziggo Smart Wifi Pods - de beste oplossing voor bij je thuis

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@Dave! dat is een duidelijke en volledige uitleg voor dat systeem.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dank je @puppie  moest hem 2 keer schrijven, want er werd verteld hoe je overtollige foto's kan weghalen uit je albums, nooit bij gedacht dat deze niet bewaard blijven, dacht je laat het op de Ziggo Server achter, dat was mis, kon handmatig de foto's weer toevoegen 😂 had ze gelukkig in volgorde in map staan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic