1
Vraag
2
Reacties
Jan91

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen wifi verbinding met goodwe omvormer

Hallo , na een internet storing kan ik mijn omvormer van de zonnepanelen niet meer verbinden met wifi .  Alles al geprobeerd . Reload , reset , stroom eraf geen succes . Display omvormer geeft aan  IPV 4 blokkeerd of filtert het signaal . Wie heeft hier een oplossing voor .  Groetjes Jan

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jan91 dankje voor de toelichting. Je geeft aan dat het aan ons modem ligt. Hoe ben je daarachter gekomen, als ik vragen mag? En heb je ook een idee (of is het je doorgegeven) wat er dan loos zou zijn?

Dan kunnen we daar eventueel werk van maken! Nu moet ik bekennen dat ik je onderwerp eens eerder voorbij heb zien komen en wel hier. Het zou zomaar kunnen dat de gouden greep daar tussen staat, let me know! 

Bekijk in context

Jan91
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jacob , verbinding  is gelukt omvormer eigen adres gegeven op 2.4 hertz . Bedankt allemaal voor het meedenken . Groetjes Jan  .

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik heb er wel een oplossing voor, heb zelf een Goodwe Sems Portal en ik kan je de stappen laten zien die je kan doen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Via deze link kan je de GoodWe weer opnieuw koppelen aan je modem

 

Goodwe Sems Portal - verbinden met Ziggo Modem in 14 stappen 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Jan91, welkom op de Community!

Vervelend dat je omvormer van de zonnepanelen niet meer kunt verbinden met de wifi. Zo heb je natuurlijk maar weinig aan je zonnepanelen.

Is het opnieuw koppelen aan je modem al gelukt? We horen graag 🙂

Jan91
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,  Erik het koppelen is nog niet gelukt . Ben er achter gekomen dat het aan het modem ligt  . Dus werk   voor Ziggo . Zal wel opgelost worden  . Dank je voor de interesse .

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jan91 dankje voor de toelichting. Je geeft aan dat het aan ons modem ligt. Hoe ben je daarachter gekomen, als ik vragen mag? En heb je ook een idee (of is het je doorgegeven) wat er dan loos zou zijn?

Dan kunnen we daar eventueel werk van maken! Nu moet ik bekennen dat ik je onderwerp eens eerder voorbij heb zien komen en wel hier. Het zou zomaar kunnen dat de gouden greep daar tussen staat, let me know! 

Jan91
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedenavond Jacob . Via sems app kun je een diagnose  doen en die geeft aan controleer of de router het toegangskanaal van de omvormer filtert of IPV4 uitschakelt neem contact op met de netwerk leverancier . Heb ingelogd in het modem   en IPV4 staat gewoon open .  Ik  probeer morgen de omvormer een eigen adres te geven op 2.4 hertz.   Dank je voor de interesse

 

 

Jan91
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Dave , dank je voor de link  . Ga ik morgen proberen .

Jan91
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jacob , verbinding  is gelukt omvormer eigen adres gegeven op 2.4 hertz . Bedankt allemaal voor het meedenken . Groetjes Jan  .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic